چگونه به بهبود GFR سطح پایین در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماری همانطور که همه ما می دانیم GFR یکی از حساس ترین شاخص های عملکرد کلیه، پایین تر از GFR است، شدید کلیه آسیب دیده است. پس چگونه به بهبود سطح GFR کمتر در نارسایی کلیه تبدیل شده است موضوع داغ، بعد اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

معمولا، GFR زیر اس 60ml / دقیقه به مدت 3 ماه، حتی طولانی تر، که ممکن است نشان می دهد که شما بیماری مزمن کلیه کردم. بنابراین دانستن سطح GFR یکی از دکتر خود برای مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. مهم این است که پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب.

در سنتی، هیچ راه موثر برای بهبود سطح GFR کمتر وجود دارد، بنابراین نکته کلیدی این است برای جلوگیری از پایین آن می رود، که این است که می گویند که دکتر برخی از اقدامات برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را، hormonotherapy (مرحله اول) و دیالیز (مرحله پیشرفته) دو راه معمول است. با کمک از کسانی که درمان، شما ممکن است GFR در درجه پرده در حالی که برای حفظ، اما می توانید آن را بهبود نمی بخشد.

اگر می خواهید برای بهبود سطح GFR خود است، یک راه به سمت چپ، این است که برای بهبود عملکرد کلیه شما وجود دارد. به طوری که تقاضا شما به درمان بیماری خود از دلایل زمینه ای. هفت درمان بالا می تواند به شما کمک کند برای دستیابی به این هدف، همه آنها چینی سنتی گیاهان دارویی بر اساس طب، به طوری که آنها می تواند بیماری کلیوی را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه شما. به عنوان روش های درمانی موثر ترین، آنها به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده می شود.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود سطح GFR کمتر در نارسایی کلیه باید، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: