چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا 10.28 برای دیابت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا 10.28 برای دیابت

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا DiabetesLa 10.28 برای دیابت یک اختلال سوخت و ساز بدن است که می تواند اندام های متعدد و سیستم حمله، اگر به طور موثر کنترل است. سطح کراتینین سرم نشانگر سطح به فاش کردن عملکرد کلیه از بیماران است. سطح کراتینین خطرناک esmuy 10.38. دیروز یک روستا فقط در مورد این مشکل است.

"پدر من است به دیابت به مدت 18 سال بود، و اکنون سطح کراتینین او 10.38 از mg / dl است. دکتر نشان می دهد برای شروع دیالیز پس از یک هفته و انجام پیوند کلیه در 6-8 ماه. چگونه برای خود را پایین تر سطح کراتینین بالا؟ "

همانطور که توسط این دکتر پیشنهاد، دیالیز و پیوند کلیه دو درمان برای بیماران دیابتی به منظور کاهش سطح آن بالا کراتینین و حفظ حیات اولیه در مرحله نهایی نفروپاتی دیابتی هستند. 10.38 کراتینین نشان می دهد بیماری های کلیوی به سادگی بیماران دیابتی در فاز نهایی بدتر شده است.

دیالیز می تواند کمک به جایگزینی کلیه های آسیب دیده به حذف مایع بیش از حد و مواد مولکولی کوچک، در حالی که اوره و کراتینین متعلق به مواد مولکولی کوچک است. بنابراین، دیالیز کمک نمی کند کاهش سطح بالای کراتینین بدیهی است. با این حال، دیابت همچنین می توانید برخی عوارض جدی دیگر، که برخی از آنها نیاز به بیماران به دور از دیالیز اقامت شود.

پیوند کلیه یک درمان استاندارد برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage است، چرا که کلیه جدید می توانید کلیه های آسیب دیده به کار جایگزین. با این حال، میزان عود نفروپاتی دیابتی بعد از پیوند کلیه است بسیار بالاتر از انواع دیگر بیماری های مزمن کلیه به دلیل دیابت می تواند پیوند کلیه دوباره به راحتی حمله کند.

علاوه بر این به دیالیز و پیوند کلیه، آلودگی درمان خون و سلول های بنیادی درمان همچنین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت هستند. آلودگی خون درمان ممکن است نه تنها تمیز کردن خون مانند دیالیز، بلکه ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه ترویج، در حالی که درمان سلول های بنیادی می تواند به سلول های کلیه با نام تجاری جدید افتراق، به منظور بهبود سلامت عمومی بیماران.

بیماران مختلف نیاز به درمان های مختلف. به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط بیماری پدرش، زیرا ما می توانیم یک درمان مناسب برای آن.اگر شما علاقه مند در این درمان می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت پیام زیر را ترک می تعیین، شما همچنین می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل ارسال. کام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: