چه درمان خوب برای نفروپاتی IgA با GFR 9 است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان خوب برای نفروپاتی IgA با GFR 9 است

چه درمان آن را خوب نفروپاتی IgA با نسبی رنج GFR 9A من از نفروپاتی IgA با GFR 9 است و در حال بدست گرفتن دیالیز در حال حاضر. می تواند شما را نشان می دهد که چه نوع از درمان برای او خوب است؟ با توجه به توضیحات خود، خانواده اش از نفروپاتی IgA در رنج است و مصرف دیالیز، با این حال، من به شما توصیه به دیالیز.

چرا دیالیز CPN IgA نفروپاتی GFR 9 توصیه نمی؟

در واقع، دیالیز فقط یک نوع از درمان جایگزینی کلیه است. تحت این درمان، نارسایی کلیه و حتی با گذشت زمان بدتر و سطح GFR به طور مداوم کاهش می یابد. بنابراین برای او، ضروری ترین چیز این است که به یک درمان موثر برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه جلوگیری از کامل است. بنابراین، این بیماری را نمی خواهد در آینده و کیفیت زندگی و امید به زندگی بیمار هر دو می تواند به طور قابل توجهی بهبود یافته پیشرفت.

چه درمان خوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با FG 9 است؟

برای بیماری از خانواده خود را، من یک درمان موثر شناخته شده به عنوان آلودگی خون درمان توصیه می کنم. این یک درمان جامع و نظام است که ترکیبی از تکنیک های تصفیه خون با داروهای سنتی طب چینی است. بسته به شرایط بیماری، برخی روشهای انتخاب خواهد شد به شکل بهترین برنامه درمانی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به درمان نفروپاتی IgA بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: