چگونه برای کاهش درد استخوان دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش درد استخوان دیالیز

چگونه برای کاهش درد استخوان Diálisis¿Cómo کاهش دیالیز درد استخوان؟ دیالیز جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. در کوتاه مدت، آن سودمند است، اما در دراز مدت، ممکن است عوارض جانبی مختلف آن مانند درد استخوان مختل شده است. چگونه برای کاهش استخوان دیالیز درد؟

درمان برای کمک به کاهش درد در استخوان های دیالیز

برای بیماران دیالیزی، کلسیم، فسفر و پاراتورمون، اختلال ویتامین D از علل اصلی درد استخوان است. اگر سطح فسفر خود را در خون بالا است، شما می توانید برخی از بازی پوشه های زیر یک رژیم غذایی کم مکمل فسفر و ویتامین D برای کمک به استفاده کنید. اگر PTH خود را بالا در خون است، شما باید به عقب به حالت عادی برای جلوگیری از دست دادن کلسیم از استخوان. در موارد شدید، غدد پاراتیروئید باید با عمل جراحی برداشته.

اگر شما دیالیز اندازه کافی داشته اند، سعی کنید درمان آلودگی خون است.

اگر چه داروهای فوق می تواند کمک به کاهش درد استخوان، که می تواند عوارض جانبی ناشی از دیالیز مبرا نمی کند. علاوه بر درد استخوان، ممکن است که افت فشار خون، خستگی، سردرد، و غیره. آنها را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی تا حد زیادی. به همین دلیل است بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز پس از یک دوره از درمان است. در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، ما درمان آلودگی خون است. در این روش درمانی شامل سه مرحله، یعنی:

- پاک کردن خون است. دیالیز تنها می تواند زباله را از micromolecule خون، اما این درمان ترکیبی از انواع بسیاری از درمان های تصفیه خون برای تمیز کردن کامل از خون است. آنها حتی می توانند از بین بردن استاز عروق خونی به بهبود گردش خون در کلیه ها به منظور بهبود ایسکمی و کمبود اکسیژن.

عناصر -Supple. با نارسایی کلیه، این احتمال وجود دارد که شما از کمبود عناصر خاص، که بهبود در کلیه شما را تحت تاثیر قرار رنج می برند. در بیمارستان ما، که شما اطمینان خواهد داد که انجام برخی از آزمون های خاص به منظور تشخیص دقیق و سپس ارائه بدن خود را با عناصر ضروری است.

عملکرد کلیه -Rebuildir. زمانی که کلیه دریافت خون و مواد مغذی به اندازه کافی، آنها به احتمال زیاد به درمان به سرعت. اگر کلیه ها به شدت آسیب دیده، شما همچنین می توانید سلول های بنیادی برای بازسازی کلیه خود را استفاده کنید. با بهبود عملکرد کلیه، آن می توانید فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز. و پس از آن کیفیت زندگی خود را بهبود خواهد شد.

چگونه برای کاهش استخوان دیالیز درد؟ در حال حاضر آن است که پاسخ به دست آورد. اگر شما علاقه مند در درمان ما هستند و می خواهند به دانستن اطلاعات بیشتر برای، دریغ نکنید برای تماس با نفرولوژیست آنلاین و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز ممکن است.





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: