درمان طبیعی برای 4 سال کودک قدیمی مبتلا به سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برای 4 سال کودک قدیمی مبتلا به سندرم نفروتیک

درمان طبیعی برای 4 سال سندرم مادر پیر NefróticoUna مشورت متخصص ما آنلاین است که کودک خود را رنج 4 ساله از سندرم نفروتیک است. دکتر شما ارائه شده است پردنیزون و به شما اجازه آن را برای بیش از 2 هفته. من به دلیل عوارض جانبی می ترسم. او اجازه می دهد تا ما به او کمک کند به برخی از روش های طبیعی برای درمان فرزند خود را بدون عوارض جانبی است.

درمان طبیعی برای یک کودک 4 ساله مبتلا به سندرم نفروتیک

پردنیزون یک داروی مشترک برای سندرم نفروتیک است. در دراز مدت این دارو سیستم ایمنی بدن شما را تضعیف، و آن را آسان تر برای شما به یک عفونت است. علاوه بر این، آن را نیز می از دست دادن استخوان، اختلال در بینایی، درد چشم و مدفوع خونی یا قیری می شود، آن است که برای یک کودک مبتلا به سندرم نفروتیک گرفتن پردنیزون امن نیست.

یک درمان طبیعی برای یک کودک مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟

درمان طبیعی و موثر برای سندرم نفروتیک است سلول های بنیادی بیمارستان آن است. این یک درمان منحصر به فرد برای بیماری های کلیوی است. سلول های بنیادی شامل شش مرحله مانند تشخیص ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. از آن است که مزایای زیر را برای سندرم نفروتیک:

1. تنظیم سیستم ایمنی بدن

این می تواند به جلوگیری کمپلکسهای ایمنی جدید در کلیه رسوب دوباره عملکرد و محافظت از آثار باقی مانده کلیوی.

2. حذف عوامل بیماری زا

در سلول های بنیادی، روش های مختلف از خون تصفیه و داروهای چینی استفاده می شود برای از بین بردن عوامل بیماری زا از کلیه ها.

3. ساختار بازسازی گلومرولها سیستم فیلتراسیون کلیه

اگر گلومرول می تواند خون به طور معمول فیلتر، شما می توانید مایع و پروتئین اضافی حذف خواهد شد در بدن شما باقی می ماند. بنابراین، تورم و پروتئینوری کودک ناپدید می شوند به طور طبیعی و به طور موثر.

سلول های بنیادی طبیعی است و عوارض جانبی ایجاد نمی کند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد سلول های بنیادی ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: