فرزند من کراتینین بالا می توانید جلوگیری از دیالیز 1476
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فرزند من کراتینین بالا می توانید جلوگیری از دیالیز 1476

فرزند من بالا 1476 کراتینین می تواند اجتناب از پسر DiálisisMi 34 است، و سطح کراتینین او بیش از حد بالا است، که 1.476 مول / L دکتر پرسید به دیالیز، اما من شنیده ام که یک بار انجام می شود، آن را ارائه شده است که هیچ اثر خوب است. درست است؟ چه خواهد شد ما با کراتینین بالا انجام دهید؟ لطفا کمک کند.

کراتینین بالا 1476: آیا می توانم دیالیز جلوگیری از؟ کراتینین بالا 1476 بالاتر از سطح نرمال 53-106 umol / L برای مرد است، و به این معنی است که کلیه های شما به شدت آسیب دیده است، که در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیوی. در این وضعیت، وجود دارد بیش از حد زباله و سموم در خون خود را جمع آوری، و می توانید برخی از مشکلات جدی مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، تورم علائم و غیره باعث اگر شما این نشانه ها را دارید را به دیالیز به دلیل آن می تواند تهدید کننده زندگی برای او. دیالیز سریع ترین راه برای حذف باقی مانده و کنترل نشانه های خود را است. اگر او نمی کشد طولانی و درمان جایگزین برای بازگرداندن عملکرد کلیه، شما هنوز هم می توانید از شر دیالیز و یک زندگی بهتر.

اگر کودک شما می تواند به بیمارستان ما برای درمان آمده است، شما می توانید دیالیز با در نظر گرفتن درمان ما از طب چینی، اجتناب کنند.

اول، ما آلودگی درمان خون به حذف سموم و مواد زائد و پاک کردن خون خود را با در نظر گرفتن تصفیه خون را، اما همچنین می تواند مواد مغذی بیشتری به خون و کلیه ها ارائه ، که می تواند یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر و ایجاد و تقویت کلیه ها.

دوم، ما خواهد داد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان بر اساس گیاهان و خارجی بر اساس است. وجود دارد از داروهای چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در Osmotherapy پزشکی، و می تواند ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کند و عملکرد کلیه کلیه را بهبود می بخشد.

از طریق یک روش سیستماتیک، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است، و می تواند کمک به کاهش ریشه کراتینین بالا. سپس کودک شما می تواند دیالیز جلوگیری از و یک زندگی بهتر است.

برای درمان ما از طب چینی، برای آمدن به چین برای پردازش بیشتر لازم است. بنابراین ممکن است؟ اگر سوالی دارید، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما می توانیم به کمک بیشتر.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: