نفروپاتی IgA می تواند درد در معده باعث
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA می تواند درد در معده باعث

IgA نفروپاتی می تواند درد در EstómagoPuede درد تجربه معده شود اگر شما نفروپاتی IgA. واقع درد معده با نفروپاتی IgA مربوط می شود. در اینجا ما به علل و درمان درد معده است.

چه چیزی باعث درد شکم در نفروپاتی IgA؟

با توجه به طب مدرن، درد شکم توسط کاهش سطح هورمون آدرنال و ترشح هورمونهای جنسی و کمبود پروتئین ایجاد می شود. همه این مشکلات به عملکرد کلیوی کم نسبت داد.

علاوه بر این، عفونت دستگاه ادراری و سنگ کلیه نیز می تواند درد شکم در بیماران نفروپاتی IgA شود. این می تواند به درد شدید و حاد شود.

درمان درد شکم نفروپاتی IgA چیست؟

آن را به کاهش میزان نمک و پروتئین مصرف لازم است. روغن ماهی را می توان به رژیم غذایی خود را اضافه شده است. برخی داروهای ضد فشار خون می تواند کمک به کاهش از دست دادن پروتئین از کلیه است. کورتیکواستروئیدها و داروهای مهار کننده سیستم ایمنی نیز می توانید استفاده.

در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، توصیه ایمونوتراپی است. این درمان منحصر به فرد در بیمارستان ما است. این شش مرحله از جمله تشخیص ایمونولوژیک، مسدود کردن سیستم ایمنی، تنظیم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی و حفاظت ایمنی تشکیل شده است. گام های مختلف دارای عملکرد های مختلف و ترکیب با هم به درمان نفروپاتی IgA. بنیادی می تواند سیستم ایمنی غیر طبیعی تنظیم، افزایش ایمنی خود را، گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، کمپلکسهای ایمنی و بدن خود را تخلیه. این می تواند یک محیط خوب برای تعمیر داخلی صدمه به کلیه ها فراهم می کند. بافت کلیه به تدریج زخمی می توان تا حدی تعمیر. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. درد شکم می تواند کاملا موثر و درمان می شود. سایر علائم مانند خون در ادرار، فشار خون بالا و عفونت می تواند تمام شود اساسا رها شوند.

به غیر از سلول های بنیادی، کارشناسان ما همچنین می توانید برخی از درمان های دیگر از طب چینی مانند طب سوزنی، مخلوط مای کانگ، حمام درمانی، سوپ دارویی، و غیره را آنها خوب برای نفروپاتی IgA می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا متخصص آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، شما همچنین می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: