بدون من می خواهم ادامه دیالیز، می تواند به شما کمک کند؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بدون من می خواهم ادامه دیالیز، می تواند به شما کمک کند؟

دیالیز خواهید به ادامه، می تواند به شما کمک کند؟ بیمار ما مشورت چه درمان جایگزین برای دیالیز است. او تنها دیالیز شروع می شود، اما نمی خواهند به ادامه دیالیز. بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری کمک می کند تا جلوگیری از دیالیز از تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

درمان آلودگی خون و چهار درمان در ترکیب با یکدیگر برای کمک به جلوگیری از دیالیز در بیمارستان ما، درمان طب چینی برای درمان بیماری کلیه موثر است و بسیاری از بیماران در سراسر جهان درمان کرده است.

آلودگی خون درمان

این درمان که خون آلوده قبل از درمان بیماری کلیه رفتار است. این ترکیب چندین روش تصفیه خون، به عنوان hemofiltration، پلاسما و جذب ایمنی، و غیره استفاده می شود برای حذف مواد زائد و سموم از بدن خود را. است موثر تر از diálisis.Además، آلودگی خون درمان نیز می تواند تامین مواد مغذی برای بدن خود را.

چهار درمان

چهار درمان یک درمان سیستمیک از طب چینی در بیمارستان ما است. این شامل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مای کانگ مخلوط، سوپ دارویی و حمام پا دارویی. پس از خون خالص است، آن را می توانید چهار درمان است. چهار درمان می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و اتساع عروق خونی. در این روش درمانی سیستماتیک در چین تنها در دسترس است. ما باید در شاخه هند و کشورهای دیگر. اگر شما علاقه مند هستند، شما نیاز به رسیدن به چین برای درمان. با این حال، درمان ما تنها برای کسانی که هنوز ادرار عبور موثر است. اگر شما به ادرار ادامه، به این معنی است که هنوز هم مقدار جریان خون به کلیه ها وجود دارد. در آن صورت، داروها می توانند کلیه با جریان خون و عملکرد پخش برسد.

هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، ممکن است برای جلوگیری از مصرف دیالیز به تدریج. داروهای کوتاه چینی از دست دادن ثبات وزن، افزایش استقامت، بهبود اشتها، درد، افزایش حجم ادرار و دست گرم و پا. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا چک آنلاین ما به طور مستقیم





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: