برخی Expecto وجود دارد دیالیز درمان سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برخی Expecto وجود دارد دیالیز درمان سطح کراتینین بالا

برخی Expecto وجود دارد دیالیز درمان سطح کراتینین Alta¿Hay درمان های دیگر برای رسیدن به سطح کراتینین بالا از درمانگاه دیالیز، دیالیز مستقیم ترین راه برای کاهش سطح کراتینین خون بالا است. با این حال، به دلیل عوارض جانبی آن و یا عوارض، این آخرین گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شود.

چرا necesatio دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

دیالیز لازم است که سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی است، آن را به عنوان نشان می دهد که بسیاری از مواد سمی در خون وجود دارد. کراتی نین یک محصول زائد از بدن و تخلیه توسط کلیه با زباله های دیگر مانند نیتروژن اوره است. سطح بالای کراتینین در خون به معنی عملکرد کلیه به شدت تحت تاثیر قرار و کلیه ها می تواند زباله های خون بیشتری بین نمی برد. در این حالت، زباله، از جمله کراتینین در خون تجمع می یابد. این زباله ها به گردش خون و می تواند به صدمه به اندام های داخلی می شود. بنابراین حذف این مواد خارج از شما خون آسیب بسیار مهم و ضروری است.

آیا درمانی برای سطح کراتینین بالا از دیالیز وجود دارد؟

دیالیز روش بیشتر برای سطح کراتینین بالا استفاده می شود، اما این بدان معنا نیست که این تنها راه درمان است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه، آنها همچنین می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و ایمونوتراپی را درمان کنند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان پزشکی است که از طریق یک گروه از گیاهان کار می کند. این گیاهان باید تابع از گسترش عروق خونی، ضد inflamamtion، ضد انعقاد و تخریب است که می تواند کمک به تقویت کلیه ها. از همه مهمتر، مواد تشکیل دهنده موثر در طب چینی میکرو سلول های ذاتی کلیه می تواند تغذیه عرضه مجروح و فعال شدن آنها به کار دوباره. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر افزایش یافته است. علاوه بر این، سطح کراتینین در خون کاهش می یابد کراتینین بسیار تخلیه شده است.

برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: