چه درمانی برای بازگرداندن کلیه آسیب دیده مفید است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی برای بازگرداندن کلیه آسیب دیده مفید است

چه درمانی برای بازگرداندن کلیه DañadoEn گذشته مفید است، مردم فکر می کنم که یک بار رفت نارسایی کلیه، نمی تواند تعمیر شود. با این حال، تحقیقات اخیر نشان می دهد که در حالی که بافت کلیه به نکروز نمی، که می تواند به برخی از درجه تعمیر. که شده است، به شرطی که بیمار می تواند درمان مناسب قبل از بافت کلیه خود را به طور کامل شکست را دریافت خواهد کرد، به شما این فرصت را به آنها دوباره کار داشته باشد.

چه درمانی برای بازگرداندن کلیه آسیب دیده مفید است؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بافت کلیه آنها را می توان به سه دسته، که سالم سلول نکروز بافت و بافت های آسیب دیده تقسیم شده است. همانطور که قبلا ذکر شد نکروز بافت را نمی توان دوباره برگرداند، چرا که اگر ما می خواهید برای بازگرداندن بافت کلیه که نیاز به ترمیم بافت های آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی می تواند بافت کلیه آسیب دیده توسط چهار عملکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق خونی هستند بازگرداند. پس از بافت ترمیم شده بود، مواد تشکیل دهنده فعال از این دارو آنها را از آسیب بیشتر محافظت می کند، برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیمار به دیالیز می تواند از شر دیالیز به تدریج.

اما در اینجا من باید به شما یادآوری می کنند که به عنوان یک بیمار دیالیز باید از درمان فوق را، زودتر شما می توانید دریافت کنید، بیشتر اثر درمانی شما می توانید دست یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا اگر شما می خواهید برای بازگرداندن کلیه آسیب دیده، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام خود را پایین به طور مستقیم ترک کنید، ما انجام همه چیز ممکن برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: