هنگامی که شما نیاز به دیالیز با کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که شما نیاز به دیالیز با کراتینین بالا

هنگامی که شما نیاز به دیالیز با CreatininaComo بالا مطمئن شوید، سطح کراتینین سرم اغلب به عنوان یک علامت جدی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در نظر گرفته چرا که کلیه به شدت با کمتر از 50 درصد از عملکرد کلیه آسیب دیده بودند باقی مانده است. سطح کراتینین می کنید، عملکرد کلیه کمتر شما را ترک. سپس هنگامی که شما نیاز به دیالیز با کراتینین بالا؟

به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین بیشتر از 5 میلی گرم / دسی لیتر است، شما را تشویق به دیالیز توسط دکتر شما. با توجه به کراتینین بالا 5 این معنی است که بیش از حد بسیاری از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد. خون او آلوده گردیده است، و ممکن است که برخی از علایم شدید مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، از دست دادن اشتها، و غیره. این علائم ضعیف تر و ضعیف تر خواهد شد، بنابراین شما نیاز به دیالیز برای پاک کردن خون و تسکین علائم خود را.

با این حال، دیالیز هیچ انتخاب بهتر را برای شما با کراتینین بالا است. اگر چه دیالیز سریعترین راه برای کاهش کراتینین بالا و تسکین علائم خود است، اما دیالیز طولانی مدت می تواند برخی از عوارض جانبی جدی مانند سردرد، فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، و غیره باعث بنابراین شما می توانید برخی از درمان های جایگزین برای جلوگیری از دیالیز با کراتینین بالا است.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای اصلاح نارسایی کلیه و کراتینین بالا و درمان ما ارائه شده شامل آلودگی خون و درمان چهار از درمان است.

آلودگی درمان خون استفاده می شود برای حذف سموم و مواد زائد از خون در نظر گرفتن یک تصفیه خون، و همچنین می تواند ارائه برای تغذیه خون ضروری تر کمک کند. این می تواند کلیه را تقویت و ایجاد یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر است.

چهار یک درمان شامل چهار درمان های اصلی، پا حمام درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان خوراکی چینی پزشکی، Maikang مخلوط. این درمان ها در ترمیم بافت کلیه آسیب دیده با هدف و بهبود عملکرد کلیه اساسا.

از طریق یک روش سیستماتیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته، که می تواند به کاهش سطح خود را از ریشه کراتینین کمک کند، و می تواند دیالیز با کراتینین سرم بالا اجتناب کنند. اگر شما علاقه مند با درمان ما، باید برای آمدن به چین برای پردازش بیشتر، ما معتقدیم که شما می توانید یک زندگی بهتر با درمان ما زندگی می کنند.

اگر شما هنوز هم سوال بعد از خواندن، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، کمک رایگان، ما می توانیم کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: