درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار کنترل در سندرم نفروپاتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار کنترل در سندرم نفروپاتی

علامت بارز ترین سندرم نفروتیک پروتئین در ادرار یا پروتئینوری است. اگر شما تجربه عود مکرر از پروتئین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بهترین انتخاب شما است. در اینجا درمان طب طبیعی چینی برای کنترل پروتئین ادرار استفاده می شود.

درمان طبیعی برای پروتئین در کنترل ادرار را در سندرم نفروتیک

درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار کنترل در سندرم نفروتیک NefropatíaSíndrome وضعیتی که در آن فیلتر در کلیه نشت مقادیر زیادی نشت پروتئین از خون به ادرار تبدیل شده است. ترین پروتئین بیش از حد بزرگ به فیلتر در کلیه در ادرار عبور مگر اینکه کلیه ها آسیب دیده است. فیلتر در کلیه ها به نام گلومرول. بنابراین اگر پروتئین در ادرار از ریشه درمان، به تعمیر فیلتر گلومرول کلیه مجروح لازم است.

در ما کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند از دست دادن پروتئین متوقف عنوان آن می تواند گلومرول آسیب دیده تعمیر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان منحصر به فرد در بیمارستان ما است. تنها در چین در دسترس است. بیشتر و بیشتر بیماران با این درمان درمان شده اند. آن را مانند یک ماساژ و احساس بسیار راحت است. شما نیاز به دروغ روی تخت به این درمان است. اثرات درمانی را می توان در یک چرت زدن به دست آورد. چگونه سحر و جادو است.

پس از یک دوره درمان، شما را به پیشرفت های زیر را داشته باشد:

کاهش وزن پایدار

بهبود خواب

افزایش اشتها

بهبود ایمنی

دست و پا گرم

تسکین درد مفاصل

عرق

ما باور داریم که عملکرد کلیه خود را به وضوح پس از یک ماه از درمان افزایش خواهد یافت. در این مورد، آن لازم نیست به دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک می کند تا تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، ضد انعقاد، ضد التهاب و تخریب. علاوه بر این، شما همچنین ممکن است نیاز درمان های دیگر از طب چینی به عنوان یک حمام دارویی پا، طب سوزنی، حمام بخار، فتیلهگذاری درمان و مای مخلوط کانگ، و غیره معمولا آنها با طب میکرو چینی Osmotherapy ترکیب برای بهبود عملکرد کلیه به وضوح و تعمیر مجروح گلومرول است.

با درمان طب چینی در بیمارستان ما، پروتئین در ادرار می تواند به طور چشمگیری متوقف شد. امیدوارم شما می توانید از این فرصت برای درمان مشکل کلیه خود را، اگر شما علاقه مند در این درمان ممکن است دکتر آنلاین ما و یا ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com کنسولی، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: