چگونه به درمان بیماری کلیه با کراتینین 192
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان بیماری کلیه با کراتینین 192

چگونه به درمان بیماری کلیه کراتینین 192El با سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری کلیوی برای بیماران با سطح کراتینین بالا که هر تلاش برای کاهش آن را است. پس چگونه به درمان بیماری کلیه با کراتینین از 1.92؟

¿Quésignifica کراتینین 1.92؟

1.92 کراتینین بالاتر از سطح عادی است، اما بسیار بالا نیست، چرا که بیماران مبتلا به این وضعیت هنوز هم فرصت برای به دست آوردن بهبودی دارند. با توجه به مراحل بالینی بیماری مزمن کلیه، کراتینین 1.92 باید در مرحله 2 بیماری باشد (برخی از افراد ممکن است با GFR بدتر، آنها نباید تشخیص تنها با توجه به سطح کراتینین را). در این مرحله، کلیه آسیب دیده است نیست و عملکرد کلیوی شدید هنوز هم ممکن است حفظ شغل روز، چرا که اگر شما می توانید یک روش سیستماتیک از، اختلال کلیوی را می توان اصلاح کرد.

چگونه برای اصلاح بیماری کلیه با کراتینین از 1.92؟

چینی گیاهان دارویی پزشکی یک بخش اساسی از فرهنگ سنتی چینی است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. با زمان برای رفتن، همراه با طب غربی و تکنولوژی بالا ساخته شده درمان منحصر به فرد ما، از جمله میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است ترین نماینده، که می تواند سطح کراتینین بالا پایین به طور طبیعی کمک کند. از آنجا که آن عوارض جانبی کم و اثر درمانی قابل توجهی است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشت، حتی برخی از مردم در خارج از کشور به چین برای کمک آمده است.

علاوه بر درمان به طور منظم، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی سالم که می تواند دو اثر شفا کمک کند. با یک روش پخت مناسب و یک رژیم غذایی به عنوان، کراتینین 1.92 می توانید به تدریج کاهش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای اصلاح بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا، شما می توانید enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل تماس بگیرید و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: