مصرف چای سبز و قهوه خوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal


 بیماران مبتلا به نفروپاتی IgAبرخی از افرادی که نوشیدن چای سبز یا قهوه خوب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در است، در حالی که دیگران می گویند هیچ واقعیت es.De، در حد متوسط ​​مصرف چای سبز و قهوه است malo.Sin اما بیش از حد می تواند القاء برخی از مشکلات سلامت به راحتی.

قهوه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در

یکی از اثرات بارز قهوه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در اثر دیورتیک آن است که می تواند کمک به افزایش تولید ادرار و مایع و residuos.Además تر را به عنوان محصولات طبیعی هیجان انگیز، نوشیدن یک فنجان قهوه می تواند بیماران را است احساس پر انرژی تر و انرژی بیشتری برای مطالعه یا trabajar.A از این نقطه، قهوه در واقع می تواند انجام کاری برای این بیماران است.

با این حال، مصرف بیش از حد قهوه و یا مقدار بلند مدت خواهد شد برخی از عوارض جانبی مرتبط با cafeína.En اول شود، نوشیدن یک فنجان قهوه می تواند بیماران دشوار و IgA نفروپاتی در سقوط را sueño.En دوم، گزارش شده است که قهوه در کاهش کلسیم منجر و در نتیجه آخرین osteoporosis.Por، قهوه دارای عوارض بر فشار خون و سلامت قلب و عروق.

چای سبز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در

بر خلاف قهوه، چای سبز، به عنوان یک نوشیدنی طبیعی، همچنین شامل انواع مواد مغذی، از قبیل چای، کاتشین، کلروفیل، کافئین، اسیدهای آمینه و vitaminas.El واقعیت است که یکی از این مواد، این نوشیدنی خوب است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با فشار خون بالا، کلسترول بالا و چربی خون بالا.

با این حال، چای سبز حاوی کافئین و تانیک اسید، در حالی که کافئین موجود در چای سبز دارای عوارض جانبی مشابه با قهوه و تانیک اسید می تواند جذب آهن می کم خونی کلیوی fácilmente.A از این باعث تاثیر می گذارد نقطه، این بیماران کلیوی نیز باید مصرف خود را از چای سبز نظارت.

به طور خلاصه

در حال حاضر، ما می توانیم بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در نتیجه هنوز هم می تواند چای سبز و قهوه می نوشند، اما مقدار باید باشد controlado.Para می دانم که چقدر شما می توانید یک بار نوشیدن، شما می توانید به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ترک ارسال در فرم زیر .





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نفروپاتی IgA نفروپاتی IgA در نوشیدن چای سبز و قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: