بیماری های کلیه چین درمانی را من برای FSGS امید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه چین درمانی را من برای FSGS امید

بیماری های کلیه چین درمانی را به من امید برای FSGSMe سال گذشته با FSGS تشخیص داده شده و به تدریج شروع به از ادم شدید، پروتئین در ادرار، سردرد، استفراغ و کراتینین بالا رنج می برند. دکتر من پیشنهاد من diálisis.Sin اما پدر و مادرم و من واقعا نمی quieremos نیست شروع دیالیز. ما بر این باوریم که در واقع جایگزین است که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و به من برای FSGS امیدواری وجود دارد.

چین درمانی برای بیماری های کلیوی به من می دهد برای FSGS امیدوارم

پدر و مادر من در اینترنت یافت R درمان چین و درمان منحصر به فرد آن از طب چینی واقعا ما را جذب کند. داستان های خود را از بیماران موفقیت را به من باور دارم که من نیز می تواند سالم با طب طبیعی و درمان موثر چین است. بنابراین ما تصمیم را به شانس.

در بیمارستان، دکتر به من می دهد یک برنامه منظم از درمان از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی پا، بیماریهای دهان چینی Osmotherapy پزشکی و مخلوط مای کانگ. پس از 27 روز از شروع درمان، من 24 ساعت کمی پروتئین کاهش 0.35 گرم / 24H و ادم من، استفراغ، سردرد ادرار همه گرفتن، رها.

من سه ماه از مخلوط مای کانگ تجویز شد به تحکیم اثر درمانی. من می خواهم برای تشکر از همه پزشکان، پرستاران و تمام کارکنان بیمارستان برای بیمارستان به من داد. من لحظات صرف اینجا قدردانی و قطعا مردم بگویید در بخشی از من از جهان در مورد سازمان محترم شما. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های منحصر به فرد از طب چینی به من داد امید به زندگی و بهبود کیفیت زندگی من است. این درمان نوآوری از طب سنتی چینی است. آنها مزایای استفاده از داروهای سنتی به ارث برده اند. آنها ویژگی های خود را توسعه داده اند.

تشکر از شما و با توجه

آلن.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: