دستور العمل برای فاز 4 نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دستور العمل برای فاز 4 نارسایی کلیه

دستور العمل برای فاز 4 از شکست RenalCuando شما با مرحله 4 نارسایی کلیه تشخیص داده، اهداف رژیم غذایی باید حداقل رساندن علائم کمک کند، به شما کمک کند حفظ مواد مغذی مناسب برای جلوگیری از کاهش وزن و سوء تغذیه . بنابراین، جدا از درمان های پزشکی، بسیاری از بیماران حاضر نیز دستور العمل های موجود به آنها می باشد. در اینجا، شما اطلاعات مرتبط را دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل برای مرحله CUARA 4 نارسایی کلیه

در واقع، عملکرد کلیه به شدت در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه آسیب دیده بود. باقی مانده های پروتئین، سموم و مواد معدنی در بدن تجمع می یابد و منجر به اورمی با علائمی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، بوی بد دهان، اعصاب و اختلالات خواب. بنابراین، دستور العمل های موجود برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیوی باید رژیم غذایی دوستانه و کلیه، که می تواند کمک به کاهش بار کلیه های آسیب دیده و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده باشد.

تنظیم پروتئین و مرحله 4 نارسایی کلیه.

به طور کلی، مصرف پروتئین 0.6 گرم وزن بدن می تواند مفید باشد که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کمتر از 25 یا 25 درصد از عملکرد کلیه باقی مانده است. نیمی از پروتئین خود را باید از منابع با کیفیت بالا است که ارائه تمام اسیدهای آمینه ضروری، مانند سفید تخم مرغ، شیر، گوشت قرمز، و غیره آمده

کالری و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

هنگامی که تغییراتی در رژیم غذایی خود، مصرف کالری می تواند مرگ، و در نتیجه از دست دادن وزن ناخواسته. کاهش در مصرف پروتئین به تنهایی می تواند در 200-400 کالری در روز است. وزن و نظارت بر بارگیری در این هفته وزن خود را به دیدن اگر شما نیاز به کالری بیشتر است. متخصص تغذیه خود را برای کمک به شما در تنظیم اهداف واقع بینانه بر اساس وزن وزن فعلی خود را.

مصرف فسفر و مرحله 4 بیماری کلیوی

به عنوان کاهش عملکرد کلیه، فسفر از بدن شما برداشته نمی کارآمد، در حالی که کلسیم ضعیف از خون جذب می شود، و در نتیجه سطوح خونی پایین. بنابراین، برخی از غذاهای سرشار از فسفر مانند پنیر، دانه ها، شکلات، حبوبات، آجیل، ماست باید محدود و یا اجتناب شود. برخی از مواد غذایی سرشار از کلسیم باید به موقع تکمیل، مانند شیر، قارچ، کرفس، و غیره

علاوه بر موارد فوق، شما باید با توجه به مصرف روزانه مایعات، مصرف نمک، مصرف پتاسیم و ویتامین مصرف پرداخت.

دانستن هدف تغذیه ای شما می تواند کمک به یک کیفیت بهتر از زندگی است. برای به دست آوردن برنامه رژیم غذایی منحصر به فرد و یا درمان های پزشکی، شما می توانید به دکتر آنلاین ما صحبت کنید و یا ایمیل با ما در sjzhospitalrenal@hotmail.com C یا ترک یک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما کمک خواهد با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: