حباب در ادرار و PKD معنی مقدار زیادی آسیب کلیوی به من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

حباب در ادرار و PKD معنی مقدار زیادی آسیب کلیوی به من

حباب در ادرار و PKD معنی مقدار زیادی آسیب کلیوی به MiBurbujas در ادرار و PKD معنی مقدار زیادی آسیب کلیوی برای من، "من سه سال پیش مبتلا به PKD تشخیص داده شد و من به تازگی متوجه حباب در ادرار است. چه آسیب کلیه برای من؟ چه باید با آن چه کار کنم؟ لطفا به من کمک. "این یک ایمیل به دست آمده از صندوق پستی ما، chinaenfermedad-renal@hotmail.com است، در مقاله زیر، ما یک درک بهتر از این مشکل، و شما پیشنهادات بیشتری می دهد.

PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی با کیسه پر از مایع متعدد تشکیل در کلیه ها است، کیست به دست آمده در طول زمان گسترش یافته، و خواهد بافت های اطراف کلیه را سرکوب کنند و باعث آسیب به کلیه ها.

شما می گویید که حباب در ادرار، در واقع، حباب در ادرار اغلب پروتئین نشت در ادرار است که از نشانه های اولیه آسیب کلیوی. بنابراین شما باید به توجه، به این معنی که کلیه خود را توسط بزرگ شدن کیست کلیه آسیب دیده است.

در این شرایط، شما نیاز به گرفتن آزمون ادرار و خون برای اولین بار برای تشخیص مقدار از دست دادن پروتئین در ادرار و عملکرد کلیه باقی مانده. شما نیاز به خوبی می دانیم در شرایط فعلی آن، که می تواند به شما کمک کند درمان مناسب برای شما.

دوم، از آسیب کلیوی است که عمدتا توسط آسیب شدید کلیوی ایجاد می شود، به طوری که شما نیاز به ایجاد یک درمان موثر برای تعمیر آسیب به کلیه ها، که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت آن و ایجاد یک پیش آگهی خوب است.

این نشان می دهد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان ما، Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه، درمان گیاهی و خارجی بر اساس است، طبیعی است که هیچ عوارض جانبی در صورت هر گونه است. مهمتر از آن، می تواند کمک به کاهش کیست های کلیوی خود و متوقف کردن رشد بیشتر کیست. علاوه بر این، شما همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه از ریشه.

بنابراین، این درمان می تواند کمک جلوگیری از پیشرفت آن با PKD، و همچنین می تواند کمک به یک زندگی بهتر زندگی می کنید. در همین حال، ما نیز باید یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده برای جلوگیری از رشد بیشتر از کیست و کاهش بار از کلیه است.

رژیم غذایی و درمان پزشکی برای PKD، این بیماری می تواند به خوبی کنترل می شود. هنگامی که عملکرد کلیه به طور موثر بهبود یافته است، حباب های خود را در ادرار ممکن است به طور طبیعی و اساسا ناپدید می شوند.

اگر شما علاقه مند با درمان طبیعی برای PKD و حباب در ادرار هستند، باید برای آمدن به چین برای پردازش بیشتر است. تا کنون، بسیاری از بیماران کلیوی درمان منظم ما از طب چینی بدست آمده بود، و با اثرات شفا ما راضی تر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید دکتر آنلاین به صورت رایگان کمک تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: