یک نامه تشکر به بیمارستان ما: نگرانی شده است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک نامه تشکر به بیمارستان ما: نگرانی شده است
نامه به ما بیمارستان Agredecimiento: نگرانی نامه IdoEsta از لطف را به بیمارستان ما Ed.D. فیلیپین است Dr.Bernadette M. فرشته،. شوهر او یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی است.
بیماری مزمن کلیوی (CKD) پیش آگهی برای همسر من است. این مرا نگران زیادی به دلیل آن یک بیماری لاعلاج است. من هر روز آن را ببینید، آن را به طور فزاینده ای ضعیف می شود. که اذیت ذهن و قلب من راه او بهبود می یابند.
2015 نوامبر 9، هنگامی که دکتر لیو از چین به نام من، که به ما برای درمان بیماری های کلیوی امید. تماس راه دور و Viber ایمیل هر روز. این کمک به کاهش نگرانی های روزمره.
2015 دسامبر 24، که پزشکان بیمارستان رسیده، پرستاران، مترجمان، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang معلمان ما خوش آمدید گرمی مجاورت. ما در خانه با لبخند و دوستی خود را احساس می شود. ارائه خوابگاه استثنایی برای پاسخگویی به سلامتی ما.
درمان:
طب سنتی چینی و طب غربی هر روز
دیالیز سه بار در هفته
حمام بخار و ماساژ دو بار در روز
داروهای گران قیمت هستند، اما سلامت بی ربط است، به عنوان ما بهترین تلاش ما برای که در آن زندگی لنگر است را. آنها می گویند: "اگر یک اراده وجود دارد یک راه ما را حمل خطوط به قبول کارشناس برنامه درمانی به هر حال وجود دارد".
گزارش های پزشکی:
بنابراین ما خوشحال می شوند هر زمان که ما نتایج. پتاسیم، کلسیم و فسفر نرمال در نتایج بالا تبدیل شده است. کراتینین، BUN، B2MG، Cys را C با شکاف بزرگ کاهش یافته است. چگونه فن آوری های بزرگ برای استخراج مواد سمی در چرت زدن.
با لوزالمعده که به خوبی همکاری داشته است. شما قند خون کنترل بسیار خوب است. تشکر از قلب به ریتم طبیعی آن است. که باعث می شود فشار خون مناسب تر و گاهی بزرگتر.
هموگلوبین، CCR پایین باقی می ماند. اما من معتقدم که نظم و انضباط از بیمار به رشد است. وزن بسیار دشوار به کاهش است، چرا که در اینجا سبزیجات است که دوست دارد به خوردن بیشتر است.
بازدید از پزشکان و کارشناسان ما امید بدهند. ما نمی دانیم که خیلی چگونه به صحبت می کنند. لبخند و انگشت شست خود را تا به راحتی ذهن ما. ما خانه به بهبود در نوع خود خواهد بود.
درمان در سه ماه ادامه دارد. یکی از چمدان دارو خانه در دست گرفت فقط به یک بهبود بیشتر در کلیه ها و ادامه زندگی را به سفر خود را.
این بیمارستان امید به همه می دهد. برای درمان بیماری کلیه یک به یک به عنوان ما به خانه ما مردم را به آمده و زندگی تجربه در اینجا بسیار دلگرم کننده است.
با تشکر از چین، آنها بزرگ هستند. مردم آن، خود جای داده و مواد غذایی خود را یاد بگیرند تا آن را دوست دارم. اما بیشتر درمان بیماری کلیوی است که باعث نگرانی های ما رفته اند قبل از ترک است.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: