چگونه به کنترل افزایش نیتروژن، در خون بیمار بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به عنوان شاخص عملکرد کلیه، نیتروژن اوره خون می تواند منعکس کننده که آیا کلیه شما آسیب دیده است یا نه. پس از آن بالا می رود، مردم همیشه سعی انواع روش آن را کاهش می دهد. سپس، چگونه باید نیتروژن بالا در خون را کنترل کند؟

دلایل بسیاری می تواند اوره افزایش نیتروژن منجر شود، مانند کلیه ها بیمار یا آسیب دیده به دلیل کلیه ها کمتر قادر به روشن اوره را از جریان خون وجود دارد. در شرایطی که در آن پرفیوژن کلیوی کاهش می یابد، مانند شوک hypovolemic یا نارسایی احتقانی قلب، سطح BUN افزایش یابد. بیماری که به شدت آب از دست می باشد نیز ممکن است BUN بالا به دلیل عدم حجم مایع به دفع مواد زائد را داشته باشد.

از آنجا که اوره محصول نهایی متابولیسم پروتئین، رژیم غذایی با پروتئین، مانند پروتئین بالا تغذیه لوله است، همچنین ممکن است باعث شود BUN افزایش می دهد. بنابراین شما باید مصرف پروتئین کنترل، اگر شما به، شما می توانید برخی از غذاها با پروتئین با کیفیت بالا می خورند. به یاد داشته باشید برای نوشیدن آب به اندازه کافی است که می تواند به شما کمک کند به افزایش دفع ادرار، در نتیجه افزایش ترشح از نیتروژن اوره خون، اما بیش از حد مصرف نکنید، در غیر این صورت است که حجم کار به کلیه خود را اضافه کنید.

درمان های غذایی انجام می نیتروژن اوره خون بالا پایین کمک کند، اما ممکن است کمی زمان بیشتری نیاز دارید، نکته کلیدی این است که می تواند این مشکل را از ریشه آن را حل کند. به طوری که تقاضا ما درخواست کمک از دارو.

برای کاهش نیتروژن اوره خون، برخی از درمان های گیاهی به وجود آمده است. چینی گیاهان دارویی پزشکی یک تابع بلوک فیبروز و حذف آن کمپلکسهای ایمنی و معکوس این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را به ما ترک.

اگر شما هر گونه سوال در مورد چگونگی کنترل نیتروژن بالا در خون داشته باشد، برای تماس با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما می باشد.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: