درمان جایگزین برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به PKD مبتلا به نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به PKD مبتلا به نارسایی کلیه است

چه روش های درمانی جایگزین برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران با نارسایی PKD RenalPKD است توسعه نارسایی کلیه، دیالیز رایج ترین درمان برای طولانی شدن طول عمر است. با این حال، تنها راه برای درمان PKD دیالیز با نارسایی کلیه است؟ درمان جایگزین برای جلوگیری از دیالیز چیست؟ خوانده شده، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شما راه حل.

PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است با بسیاری از کیست در کلیه تشکیل می دهند و کیست ها می تواند در طول زمان بزرگ شده است، که ممکن است بافت های اطراف کلیه را سرکوب کنند و باعث آسیب به کلیه ها. اگر کیست های کلیوی نمی تواند به خوبی با درمان موثر کنترل شود، شما می توانید یک کاهش تدریجی در عملکرد کلیه به دست، در نهایت به نارسایی کلیه می شود. هنگامی که 10 درصد پایین عملکرد کلیه چپ دست آمده است، توصیه دیالیز.

درمان جایگزین برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به PKD مبتلا به نارسایی کلیه چیست؟

روش های درمانی جایگزین باید بر کاهش کیست های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه PKD تمرکز، سپس شما می توانید پیشرفت PKD متوقف و به شما کمک دیالیز اجتناب کنند.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، ما استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای اصلاح PKD با نارسایی کلیه، و درمان ما ارائه شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. این یک درمان گیاهی خارجی در بیمارستان ما در چین است که تنها موجود در حال حاضر است.

بسیاری از داروهای چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در Osmotherapy پزشکی، که دارای توابع زیر برای PKD با نارسایی کلیه وجود دارد.

1. مواد موثر در Osmotherapy می تواند مایع از کیست حذف، و می تواند افزایش ترشح مایع از دیواره کیست را متوقف کند، پس از آن شما می توانید به اندازه کیست کاهش و جلوگیری از رشد بیشتر از کیست .

2. Osmotherapy همچنین می توانید گشاد شدن عروق خونی کمک و بهبود گردش خون، و می تواند تغذیه و اکسیژن بیشتری به کلیه با افزایش حجم خون فراهم می کند. این می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه.

از طریق درمان منظم، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است، و PKD می تواند متوقف شود. بنابراین شما می توانید از دیالیز و کلیه PKD شکست اجتناب کنند. نیز وجود داشته باشد برخی از درمان های چینی دیگر استفاده می شود برای درمان، که می تواند اثرات شفا در یک زمان کوتاه بهبود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان جایگزین برای PKD با نارسایی کلیوی، و یا اگر شما می خواهید برای دریافت درمان ما در چین، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین به طور مستقیم به دست آمده به کمک رایگان، و یا شما می توانید یک ایمیل ارسال کنید و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com AC ترک پیام همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: