تای جی چینی کمک می کند بیماران مبتلا به CKD برای درمان ضعف
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تای جی چینی کمک می کند بیماران مبتلا به CKD برای درمان ضعف

تای جی چینی کمک می کند بیماران مبتلا به CKD درمان چینی DebilidadTaiji کمک می کند تا بیماران مبتلا به CKD درمان .این ضعف ضعف یا خستگی شکایت شایع در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است. و بیماران سعی کنید به انجام چند درمان برای تسکین علائم. امروز، آن را یک درمان منحصر به فرد که به طور گسترده ای در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یعنی تای استفاده را نشان می دهد.

تای جی چیست؟

تای جی، همچنین به عنوان شناخته شده تای چی چوان، یکی از هنرهای رزمی چینی سنتی بر اساس فلسفه چینی یین و یانگ است و امروز به عنوان یک فرم زیبا از ورزش انجام می شود. این یک سری از حرکات به آرامی انجام و همراه با تنفس عمیق است.

خوب، چگونه از بین بردن ضعف با کمک تای چی چوان برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

1. این می تواند عملکرد کلیه را بهبود

علت اصلی ضعف در هر دو بیماری مزمن کلیه است با توجه به عملکرد کلیه کاهش یافته است. کلیه های آسیب دیده می تواند خون کافی تولید نمی کند، که منجر به کم خونی و ضعف است. تای انجام به طور منظم می تواند کمک به ایجاد یک محیط درونی خوبی از بدن که به یک پایه محکم برای بهبود عملکرد کلیه نهاده شده است. شانه با طب میکرو چینی Osmotherapy، اثرات شفا آشکار تر خواهد شد.

2. این می تواند گردش خون ترویج

در این شرایط، بیماران اکسیژن کافی به تمام سلول ها به عملکرد دریافت خواهید کرد. هنگامی که بدن می شود خون و اکسیژن کافی، ضعف یا خستگی، رها خواهد شد.

3. شما می توانید سیستم ایمنی بدن را تنظیم

پس از ایمنی بیماران، ضعف یا خستگی از بین می رود به تدریج تقویت!

علاوه بر موارد فوق، تای جی همچنین می توانید کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مراقبت از شرایط زیر:

1. فشار خون بالا: بر اساس مطالعات انجام شده، تای جی قادر به کاهش فشار خون کاهش 3-32 میلی متر جیوه در فشار سیستولیک و از 2 تا 18 میلی متر جیوه در فشار دیاستولیک است.

2. مشکلات خواب: پس از یک دوره تمرین تای چی چوان، کیفیت و طول مدت خواب به طور قابل توجهی بهبود یافت.

مشاوره:

همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند تای ورزش. از آنجا که بیماران نیاز به یک وضعیت جسمی خوبی اول و درمان پزشکی حرفه ای است. هر گونه سوال، لطفا احساس رایگان برای تماس با دکتر آنلاین و یا ایمیل ما و یا ترک elmensaje sjzhospitalrenal@hotmail.com پایین، اجازه دهید ما با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: