از علل عمده راش در مرحله نارسایی کلیه چیست 3
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از علل عمده راش در مرحله نارسایی کلیه چیست 3

از علل عمده راش مرحله نارسایی 3 Renal¿Cuáles از علل اصلی خارش پوست در نارسایی کلیه مرحله 3 چقدر است؟ در واقع، پس از مردم در مرحله 3 بیماری کلیه قرار می گیرند، بیشتر از این بیماری رنج می برند، علائمی مانند بثورات خارش دار رخ می دهد، که قابل توجهی بر کیفیت زندگی بیماران.

علل اصلی خارش پوست در نارسایی کلیه مرحله 3 چیست؟

1. سطح بالای فسفر

هنگامی که عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است، فسفر بیش از حد می تواند توسط اختلال عملکرد کلیوی، که به سطح بالایی از فسفر حذف خواهند شد. سپس، بیماران ممکن است خارش پوست را تجربه کنند.

2. سموم اورمی تجمع

همانطور که می دانیم، آنها را به تابع زباله کلیه فیلتر و مواد سمی در خون می شود. با این حال، زمانی که کلیه های آسیب دیده می شوند، آنها ممکن است به خوبی کار نمی کند. و سموم و مواد زائد در خون در بدن تجمع می یابد. سموم اورمی در خارش پوست علت بدن یا خارش.

3. علت اصلی

برخی از علل اصلی جوش های پوستی است که توسط بیماری های کلیوی خاص مانند لوپوس یا برخی از بیماری های ایمنی دیگر ایجاد می شود وجود دارد. خارش پوست است که اغلب علائم شایع این بیماری است.

چگونه برای درمان بثورات خارش دار؟

هنگامی که بیماران بثورات خارش دار، ممکن است خارش غیر قابل تحمل و پوست ناخوشایند، باید که دردناک برای بیماران در هر دو روحی و جسمی. به طوری که درمان به موقع و مناسب برای آنها ضروری است.

در واقع، به علت زمینه ای بثورات خارش دار است کاهش عملکرد کلیه و سیستم ایمنی غیر طبیعی. بنابراین، اگر بیماران می خواهند به اصلاح جوش های پوستی خود را، درمان باید هر دو بهبود عملکرد کلیه و تنظیم سیستم ایمنی بدن.

اگر شما هنوز هم سوال و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا بازدید از چنین ثبت نامی های آنلاین دکتر، ما بهترین های ما به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: