چه نوع ویتامین مفید برای درمان PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 میکرو پزشکی چین Osmotherapyچه نوع ویتامین برای درمان PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) مفید هستند؟ ویتامین B3 وعده برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است، برخی تحقیقات را کند می کند sugieren.Puede گسترش کلیه کیستیک در حالی که همچنین کاهش از دست دادن عملکرد کلیه است.

با توجه به تحقیقات، SIRT1 تاثیر می گذارد شروع PKD، از هفت نوع تشکیل شده od proteína.Ans ویتامین B3 می تواند فعالیت آن مهار، بنابراین، به سرعت شکل گیری و رشد کیست در کلیه کاشته .

ویتامین B3 موجود در بسیاری از غذاها مانند کبد و کلیه در حیوانات، گوشت بدون چربی، غلات کامل، لوبیا، محصولات لبنی، سبزیجات سبز sucesivamente.Así به طوری که مردم می توانند به اندازه کافی ویتامین B3 از دریافت ما diaria.Pero زندگی برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است برخی از مشکلات به اندازه ی کافی برای خوردن چیزی است که باید از آن اجتناب شود، به عنوان کبد و کلیه ها از حیوانات به دلیل نیاز به حفظ تناسب به dieta.Además اند، توجه ویژه ای به کند ویتامین B3 را، این است که با توجه به بیش از دوز می تواند برخی از عوارض جانبی مانند تب خفیف، تهوع، استفراغ، سرگیجه، خشکی پوست، خارش پوست، سطح قند بالا باعث arritmia.Así خون ما باید به دنبال کمک از درمان دیگر.

طب میکرو چینی Osmotherapy بی خطر و موثر برای درمان PKD است، این درمان نیز برای کودکان که از نظر ژنتیکی در معرض خطر ابتلا به این بیماری به علت اثرات secundarios.Trabajar چند آن با داروهای دیگر کار می کند می تواند به این بیماری از درمان آن raíz.Si برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس آنلاین دکتر یا پیام های ترک به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم می کند.

از بالا ما می دانیم که ویتامین B3 برای درمان کیست های کلیوی مفید است، اما کافی نیست برای درمان این بیماری، که ما نیاز به دنبال کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است. به امید هر کس می تواند آینده ای روشن داشته باشد.





:: برچسب‌ها: ویتامین درمان کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: