نارسایی کلیه می تواند بدون پیوند درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 میکرو پزشکی چین Osmotherapyنارسایی کلیه است مرحله نهایی از بیماری مزمن کلیه می تواند چندین síntomas.Con به طولانی شدن طول عمر بیماران می شود، بیماران ممکن است توصیه می شود برای پیوند riñón.Sin با این حال، نارسایی کلیوی می تواند بدون پیوند درمان می شود؟

پیوند کلیه در بیماران با نارسایی کلیه

پیوند کلیه عمل جراحی به جای کلیه بیمار با پیوند کلیه موفقیت آمیز sano.Si کلیه ممکن است فرصتی برای بیماران با نارسایی کلیوی برای بازیابی vida.Sin جدید با وجود که تکنولوژی پزشکی فراهم است این را توسعه داده است بسیاری، میزان موفقیت پیوند کلیه هنوز نرسیده 100٪ سپس، به دلیل هزینه بالا و واکنش رد، تعدادی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به امید اجتناب از پیوند کلیه.

آیا درمانی جایگزین برای پیوند کلیه وجود دارد؟

بله، وجود دارد. اگر بیماران از چپ به دفع ادرار بیش از نیمی از یک سال، دیالیز و تصفیه خون تبدیل تنها گزینه خود را علاوه بر پیوند دو درمان riñón.Estas می تواند کلیه های آسیب دیده جایگزین برای حذف مایع اضافی و فیلتر محصولات و سموم دفع زباله، و به طولانی شدن عمر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و زندگی عمومی خود را حفظ کند.

با این حال، اگر هنوز هم برخی از بیماران مبتلا به ادرار کردن و عملکرد کلیه، که به اندازه کافی خوش شانس هستند، به عنوان درمان چند هنوز هم برای بهبود عملکرد کلیه و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) مفید هستند .Up به در حال حاضر، میکرو پزشکی چین Osmotherapy پزشکی، اپراتور Claro و درمان خون آلودگی سلول درمانی است که برای درمان بیماران مبتلا به ESRD استفاده می شود.

البته این پیشنهاد از درمان فرد باید در وضعیت بیماری pacientes.Si می خواهید که برای تعیین درمان برای شما بهتر است بستگی دارد، شما می توانید توضیحات خود را بیماری و یا گزارش آزمون برای sjzhospitalrenal@hotmail.com.Por بنابراین ارسال، کارشناسان کلیه می تواند یک طرح بهترین درمان را برای شما در اسرع وقت ترتیب به عنوان posible.Cualquier نامشخص در مورد نارسایی کلیه و یا چیزی که پیوند کلیه، شما همچنین می توانید از ما بخواهید.





:: برچسب‌ها: پیوند کلیه نارسایی کلیه درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: