طب سنتی چینی می تواند از رشد کیست PKD کاهش
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند از رشد کیست PKD کاهش

طب سنتی چینی می تواند از رشد کیست PKDPKD کاهش می دهد، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه تشکیل شده است، و کیست گرفتن بزرگ در طول زمان، که می تواند به کلیه ها و بافت های اطراف ظلم و ستم باعث آسیب کلیوی. به طوری که کاهش رشد کیست می شود برای بیماران مبتلا به PKD برای یک پیش آگهی خوب بسیار مهم است. بیمارستان بیماری های کلیه Shjiazhuang خواهد طب چینی به می تواند رشد کیست در PKD را کاهش دهد.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع از بیماری های کلیوی، ساخته شده و به عنوان یک درمان سیستمیک برای PKD. درمان ارائه شده شامل درمان آلودگی خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

درمان آلودگی خون

کیست در کلیه گرفتن بزرگ با گذشت هر روز، که می تواند آسیب شدید کلیوی شود. زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، باعث می شود سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند آلودگی خون و باعث برخی مشکلات جدی مانند خستگی، ضعف، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها از علائم، و غیره . درمان آلودگی خون می تواند کمک به پاک کردن خون با در نظر گرفتن تصفیه خون های مختلف، و برخی از علایم شدید می تواند به خوبی کنترل می شود. علاوه بر این، در طول درمان، وجود دارد مقدار زیادی از مواد اساسی ارائه شده در خون، که می تواند برای سلامت شما مفید باشد، و انجام یک محیط خارجی خوبی برای درمان بیشتر است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان های خارجی بر اساس گیاهان است و برخی از استفاده های منحصر به فرد در این درمان موثر و داروهای چینی وجود دارد. مایع ماده موثر می تواند باشد که با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست برداشته شود، و همچنین می توانید از تخلیه دیواره کیست مایع را متوقف کند، که می تواند اندازه کیست های کلیوی را کاهش می دهد و متوقف کردن رشد بیشتر کیست.

علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy همچنین می توانید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه ها کار کند، و کیست می تواند متوقف شود، آن پیشرفت PKD به نارسایی کلیه می شود. بنابراین شما یک پیش آگهی خوب پس از مصرف درمان با روش های درمانی چینی است.

تا کنون، داروهای چینی ما استفاده شده است برای درمان بسیاری از بیماران مبتلا به PKD و خیلی بیشتر راضی با اثرات درمانی خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما برای کاهش رشد کیست، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و یا شما می توانید یک دکتر آنلاین برای راهنمایی بیشتر رایگان و یا مشورت ترک پیام زیر، هر کس می تواند با کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: