چه خبر عوارض پیوند کلیه و جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه خبر عوارض پیوند کلیه و جلوگیری از دیالیز
چه خبر عوارض پیوند کلیه و TreatmentAs آن همه ما می دانیم، پیوند کلیه برای درمان تمام انواع بیماران بیماری مزمن کلیوی است. زمانی که کلیه خود را به طور کامل عملکرد خود را از دست بدهند و یا آنها نمی خواهند به دیالیز، آنها ممکن است انتخاب کنید که پیوند کلیه.

پیوند کلیه یک درمان موثر، که یک کلیه سالم را به بدن بیماران قرار داده است، و یک پیوند موفق کلیه می تواند کمک به مردم برای زندگی یک زندگی عادی است. بنابراین تعداد زیادی از بیماران می خواهم به یک پیوند کلیه به طولانی زندگی خود را. با این حال، هزینه برای پیوند کلیه گران است و دشوار است برای بیماران به یک اهدا کننده و دریافت یک کلیه قرار دادند. از آنجا که بیماری که یک پیوند مناسب کلیه، آنها همچنین ممکن است برخی عوارض، که آنها را تحت تاثیر خواهد داشت.

عوارض برای یک بیمار پیوند کلیه ممکن است شامل:

خونریزی شایع ترین عارضه برای یک بیمار پیوند کلیه در زمان اولیه آنها است، که در خون کلیه، پارگی پیوند کلیه و پیوند پارگی رگ تشکیل؛ عفونت بعد از پیوند کلیه یک دلیل مشترک برای پیوند کلیه OD مرگ است. به طور کلی، عفونت ادراری عبارتند از: عفونت سیستم، عفونت دهان و دندان، عفونت های برش و پوست و عفونت ریوی. و این عفونت ها خواهد اثرات مختلفی روی بیماران شود. رد علت شکست پیوند کلیه است، و رد حاد در اکثر موارد می تواند معکوس شود. عملکرد رد حاد پیوند است تورم کلیه، درد، تب، افزایش فشار خون، کاهش حجم ادرار و سطح کراتینین بالا و یا سطح کراتینین احیا نشده. نکروز حاد توبولار

میکرو چینی Osmotherapy داروها

همه این عوارض اثرات بد در بیماران پیوند کلیه می شود، تا مردم با بیماری کلیوی باید درمان سریع و موثر برای جلوگیری از پایان مرحله نارسایی کلیه خود را، که می تواند به آنها کمک کند پیوند کلیه، جلوگیری کنند. میکرو چینی Osmotherapy داروها ممکن است به شما کمک کند، اجتناب از دیالیز است.

اگر شما هم می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: