اگر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 8.2 را رد کرد دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 8.2 را رد کرد دیالیز

اگر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 8.2 را رد Diálisis¿Qué اگر بیمار از نارسایی کلیه با سطح کراتینین 8.2 دیالیز رد؟ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، با دکتر خود توصیه خواهد کرد که شما را به دیالیز، اما به دلیل عوارض جانبی دیالیز، بسیاری از بیماران نمی خواهید به آن را.

اگر بیمار از نارسایی کلیه با سطح کراتینین 8.2 دیالیز رد؟

شما می دانید، سطح کراتینین است 8.2 بالاتر از سطح عادی، متعلق مرحله نهایی بیماری کلیوی. به طور کلی، پس از سقوط بیماری وی برای پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله، ممکن است نشانه ها و عوارض بیشتر رنج می برند، سپس شما نیاز به دیالیز برای تخفیف علایم است. اگر این درمان در زمان گرفته شده نیست، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند و بیماری خواهد شد به سرعت بدتر، زندگی خود را هنوز هم در معرض خطر بزرگ است.

چه چیزی ممکن است دیالیز جایگزین؟

هنگامی که آن را به انتخاب دیالیز می آید، بسیاری از درمانهای با گیاهان از طب سنتی چینی می تواند در نظر گرفته شود. بدون آنها، در اینجا به جای توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان برای درمان نارسایی کلیه است. با کمک از این درمان، نارسایی کلیه بیمار با سطح کراتینین 8.2 می توانید نشانه های خود را رها از علل، چه تر است، عملکرد کلیه خود را می توان تا حدی بهبود یافته و این فرصت را به زندگی می کنند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا ترک پیام، همه می توانند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: