کمک به کراتینین بیماران کاهش بدون دیالیز در نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کمک به کراتینین بیماران کاهش بدون دیالیز در نفروپاتی دیابتی
کمک به کراتینین بیماران کاهش بدون دیالیز در نفروپاتی دیابتی "عزیز، دکتر. پدر من یک بیمار مبتلا به دیابت است، و سطح hiscreatinine با شرکت 5 میلی گرم / دسی لیتر است. او پروتئین یا ادرار خون ندارد، اما مقدار کمی از تورم در مچ پا. او نمی به شروع دیالیز، به طوری که او می خواهد بدانم که آیا هر چیزی پزشکی است که می تواند انجام شود به کاهش سطح کراتینین من وجود دارد.

چه معنی سطح کراتینین 5 چیست؟
کراتینین متابولیت از فعالیت عضلات و گوشت ما در بدن غذا خوردن است، و کراتینین است که عمدتا توسط کلیه ها دفع می شود. زمانی که کلیه ها کمی آسیب دیده، کراتینین طور معمول می تواند فیلتر کردن. و سطح کراتینین نرمال 0.7-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است، زمانی که سطح کراتینین بالاتر از این سطح، که به معنی عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است، و عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است.

چه زمان بیماران به دیالیز نیاز به؟
کراتینین است اغلب به عنوان نشانه برای بیماران نارسایی کلیه به دیالیز خود، به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین بالا به 5 است، آنها اغلب توصیه می شود که دیالیز. اما برای بیماران دیابتی، آنها اغلب توصیه می شود که دیالیز زمانی که سطح کراتینین خود 4.3-4.5 میلی گرم / دسی لیتر است. برای وضعیت شما، دکتر شما ممکن است از شما خواسته به شروع دیالیز.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا 5 بدون دیالیز؟
شما باید از مصرف گوشت خود را محدود کردن و کاهش تمرینات شدید، که تولید کراتینین در بدن کاهش می دهد.

پس از استفاده از درمان های پزشکی چینی ما، cretainine 8 خواهد شد و حتی بدون دیالیز کاهش یافته است. بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: