چه درمان اجتناب از بیماران دیالیزی با عدم تعادل الکترولیتی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان اجتناب از بیماران دیالیزی با عدم تعادل الکترولیتی است
یکی از علل عمده برای بیماران دیالیزی به ایجاد تغییرات رژیم غذایی چیست درمان اجتناب از بیماران دیالیزی با درمان الکترولیت ImbalanceWhat را برای بیماران دیالیز با عدم تعادل الکترولیتی عدم تعادل الکترولیتی است، بنابراین درمان به موقع و موثر بسیار مهم است. اگر درمان نشود و یا برگ به تنهایی، آن خسارت و یا اختلالات در دیگر اندام یا بافت مانند قلب، عضلات و سیستم عصبی و غیره ما شود. بنابراین، دانستن درمان آن و آوردن آن را تحت کنترل موفقیت بسیار ضروری برای بیماران دیالیزی است.

ارگان کلیه نقش مهمی در تنظیم مایعات و الکترولیت ها ایفا می کند. زمانی که آنها نقص، سوخت و ساز بدن از مواد معدنی مانند پتاسیم و کلسیم را تحت تاثیر قرار خواهد شد.

برای بسیاری از بیماران دیالیزی، عملکرد کلیه خود را به شدت دچار اختلال میشود. در کلیه خود هستند، سلول های ذاتی کلیه سالم، زخمی و نکروز و یا بافت کلیه وجود دارد. کلیه از طریق یک گروه از سلول های ذاتی کلیه کار می کند. هنگامی که این سلول ها زخمی شدند تعمیر و شروع به کار دوباره، عملکرد کلیه را بهبود می شود و در عین حال، عدم تعادل الکترولیتی است کاهش است.

بهبود موفقیت آمیز از عملکرد کلیه بسیار مهم است برای بیماران دیالیزی برای درمان اختلال آب و الکترولیت به طور موثر، اما به این معنا نیست که این همه می توانند انجام است. به طور کلی، جدا از درمان خسارت های کلیه، بیماران دیالیزی نیز نیاز به بعضی از داروها به حواله عدم تعادل الکترولیتی خود. چه داروهایی استفاده می شود بستگی به وضعیت بیماری خاص خود را دارند.

علاوه بر این، آنها همچنین نیاز به تنظیم رژیم غذایی خود را، به طوری که برای جلوگیری از عدم تعادل الکترولیت از بدتر شده است. برای بیماران دیالیز که با پتاسیم بالا، سدیم بالا و فسفر بالا زندگی می کنند، آنها نیاز به غذا خوردن کمتر و یا خوردن هیچ غذاهای غنی از پتاسیم، سدیم و فسفر است. همچنین، سعی کنید به خوردن بیشتر غذاهای کلسیم بالا اگر سطح کلسیم در خون کمتر از محدوده طبیعی است.

پس از استفاده از درمان های پزشکی چینی ما، cretainine 8 خواهد شد و حتی بدون دیالیز کاهش یافته است. بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: