این بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش داده است مقدار ادرار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش داده است مقدار ادرار

این بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش داده است حجم OrinaUna از توابع اصلی کلیه است که ادرار. در نارسایی کلیه، آنها احتمالا کاهش خروجی ادرار. به عنوان تابع کم کلیه، حجم ادرار کمتر است. اگر حجم ادرار می تواند افزایش یافته، نشان می دهد عملکرد کلیه است تا حدی بهبود یافته است. بنابراین، مهم است که برای شما به درمان برای افزایش حجم ادرار.

این مهم است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش داده است حجم ادرار.

به طور معمول، مقدار ادرار 1000-2000ml است و مقدار متوسط ​​1500 میلی لیتر است. ادرار کردن عادی به معنی دفع طبیعی سموم و جریان طبیعی خون در کلیه. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، خروجی ادرار را تحت تاثیر قرار خواهد شد. هر زمان که شما از کاهش برون ده ادرار رنج می برند. بنابراین، بسیار مهم است برای افزایش مقدار ادرار.

چگونه برای افزایش حجم ادرار در نارسایی کلیه؟

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

برای افزایش حجم ادرار به علت زمینه ای، مهم ترین مرحله باید بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. در چین درمان کلیه، ما نشان می دهد مصرف میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. در این روش درمانی شامل داروهای چینی نفوذ آسیب کلیوی به طور مستقیم میکرونیزه و می تواند عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، از بین بردن حالت سکون خون را بهبود بخشد، و ارائه برخی از مواد مغذی به کلیه زخمی شدند. پس از یک دوره درمان، مواد سمی در بدن تجمع می یابد دفع و بهبود عملکرد کلیه. در نهایت آن را بهبود می بخشد عملکرد کلیه به طور طبیعی.

پوست 2. حمام کردن

مواد فعال می توانید به بدن خود را با آب گرم و پوست است. پس از یک زمان خاص از حمام درمانی، حجم ادرار را تا حدی بهبود گردش خون افزایش یافته است.

3. برخی از گیاهان

برخی از گیاهان با خواص مدر می توانید به تدریج افزایش حجم ادرار و سود عملکرد کلیوی، به عنوان برگ گزنه، ابریشم ذرت و ریشه قاصدک.

افزایش ادرار نشانه خوبی است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان ما، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.

برچسب: تابع renalMicro چینی پزشکی renalel osmoterapiainsuficiencia درمان





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: