چگونه درمان بیماران PKD در بیمارستان ما
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه درمان بیماران PKD در بیمارستان ما

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به PKD در HospitalMaik ما است نیجریه از بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) برای سال های بسیاری رنج می برد. و کیست های کلیه خود بزرگتر و بزرگتر با گذشت زمان. او می داند که بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بر روی اینترنت و تصمیم بگیرید که به اینجا می آیند را امتحان کنید.

درمان مایک در بیمارستان ما

روش اصلی درمان PKD میکرو چینی Osmotherapy پزشکی که شامل انواع مختلف از گیاهان چینی است. شرایط مختلف بیماری نیاز به سبزی های مختلف چینی. مواد مخدر ساخته شده در پودر میکرو پزشکی به بهبود بهره وری. دستگاه اسمز کمک می کند تا داروهای میکرونیزه چینی آمده آسیب مستقیم کلیوی. مواد تشکیل دهنده فعال در Osmotherapy پزشکی ممکن است رگ های خونی اطراف کیست گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون و بهبود نفوذپذیری دیواره کیست است. بنابراین، کیست های کلیوی به طور طبیعی کاهش یافته است. علاوه بر این، سموم و باقی مانده همچنین می توانید از بدن خارج شوند. بنابراین، سطح بالا BUN و کراتینین بالا می تواند به طور موثر کاهش می دهد.

حمام پا داروئی نیز به مایک اعمال می شود و این درمان می تواند بهبود گردش خون به طور کلی، از بین بردن خستگی و بهبود کیفیت خواب.

در نهایت، انما درمان چین، که چی ریه باز کردن و باز کردن کانال آب نیز استفاده می شود. بنابراین، محیط زیست تبدیل خواهد شد کلیه تمیز است که خوب است برای بازیابی کلیوی.

او با درمان ما راضی است. او ما را به دوستان خود معرفی مبتلا به بیماری کلیوی برای آمدن به بیمارستان ما برای درمان. اگر شما یک بیمار بیماری کلیوی هستند، شما می توانید به بیمارستان ما برای درمان آمده است. لطفا از فرم یا sjzhospitalrenal@hotmail.com را انتخاب و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما با کارشناسان حرفه ای ما را تامین کند.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: