درمان طبیعی برای احتباس مایعات در سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برای احتباس مایعات در سندرم نفروتیک
Tratamietno طبیعی از احتباس مایعات در NefróticoSíndrome سندرم نفروتیک اشاره به بیماری های کلیوی و شما می توانید تعدادی از علائم مانند مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، ادم شدید و یا احتباس مایعات در بدن، پایین آوردن پروتئین در خون و کلسترول بالا است. اگر این نشانه ها به خوبی کنترل شده نیست، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود و در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود. در این مقاله، ما را به درمان طبیعی برای احتباس مایعات در سندرم نفروتیک معرفی.
به منظور دریافت موثرترین درمان، ما نیاز به دریافت احتباس مایعات علت اساسی در سندرم نفروتیک است.
مایع احتباس در بدن، همچنین به عنوان تورم یا ادم شناخته شده است، می توان با دو عامل در سندرم نفروتیک ایجاد می شود.
- آسیب به کلیه است. Tieen کلیه تابع برای حذف مایع اضافی در ادرار است. برای سندرم نفروتیک، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، آنها را قادر به حذف مایع، که می تواند به احتباس مایعات در بدن منجر شود.
- پروتئینوری. پروتئینوری معنی نشت پروتئین در ادرار، که همچنین توسط گلومرول آسیب دیده ایجاد می شود. کم پروتئین را در خون افزایش فشار اسمزی پلاسما و مایع به بافت های اطراف آن، که همچنین می تواند احتباس مایعات در بدن می شود جریان است.
درمان طبیعی برای احتباس مایعات در سندرم نفروتیک.
از بالا، ما می توانیم علت اصلی احتباس مایعات در سندرم نفروتیک، زیرا درمان طبیعی باید در بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و مقررات سیستم ایمنی بدن تمرکز می کنند.
در بیمارستان ما، ما با استفاده از سلول های بنیادی و چهار یک درمان برای درمان سندرم نفروتیک.
سلول های بنیادی: شما می توانید سیستم ایمنی بدن را تنظیم و کمپلکسهای ایمنی در ادرار برداشته شد، پس از آن شما می توانید واکنش ایمنی در بدن متوقف کردن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.
چهار یک درمان: شامل چهار درمان های اصلی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang. این درمان ها در نظر گرفته شده برای پاک کردن خون و تعمیر glomuruli آسیب دیده خود را، پس از آن شما می توانید بازگرداندن عملکرد کلیه و سندرم نفروتیک می تواند متوقف شود.
از طریق یک درمان سیستمیک، احتباس مایعات همچنین می توانید در سندرم نفروتیک را متوقف کند. تا کنون، درمان سیستمیک ما برای درمان بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک استفاده شده است، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ ما بیمار یاد بگیرند. اگر شما هنوز هم سوال، شما همچنین می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا cosnulta دکتر ما آنلاین، ما به کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: