سطح کراتینین 5.6 را می توان با Tratameitno طبیعی درمان بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 5.6 را می توان با Tratameitno طبیعی درمان بدون دیالیز

سطح کراتینین 5.6 را می توان با Tratameitno طبیعی درمان بدون سطح کراتینین DiálisisEl 5.6 بالاتر از سطح طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است، و یک سیگنال خطرناک است. در این مورد، کلیه به شدت با عملکرد کمتر از 50٪ کلیه چپ آسیب دیده بودند، پس از آن دکتر ممکن است دیالیز برای شما نشان می دهد. با این حال، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری می گوید که سطح کراتینین 5.6 می توان به طور طبیعی بدون دیالیز درمان می شود. اگر شما می خواهید برای دریافت درمان مناسب، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

چرا بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang نشان هیچ دیالیز برای سطح کراتینین بالا 5.6؟

دیالیز یک جایگزینی و درمان های نجات از نارسایی کلیه، که می تواند خون را فیلتر و حذف سموم و مواد زائد است، آن را سریع ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین است. با این حال، هنگامی که شما شروع دیالیز، شما نیاز به دیالیز منظم و طولانی مدت خواهد شد برخی از عوارض جانبی جدی، از جمله سردرد، کم خونی، خستگی و باعث گرفتگی عضلانی شوند. علاوه بر این، دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بازیابی و دیالیز طولانی مدت خواهد شد عملکرد کلیه خود را به طور کامل شکست خورده است. پس از آن است که بهترین درمان برای شما نیست.

بهترین درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا 5.6 ​​طور طبیعی و بدون دیالیز چیست؟

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) برای اصلاح سطح کراتینین بالا 5.6. از بالاترین سطح کراتینین 5.6 آن است که عمدتا توسط آسیب کلیوی شدید و عملکرد کلیوی کمتر ایجاد می شود، به عنوان آنها با استفاده از درمان سیستمیک برای تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

درمان ما ارائه چهار-A درمان، از جمله چهار درمان عمده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang است.

این درمانها توابع زیر است:

- گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، می تواند کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد را در ادرار

- افزایش حجم خون در کلیه ها، این می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند ظرفیت خود شفا از سلول های ذاتی کلیه تحریک به ارمغان بیاورد. بنابراین شما می توانید بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.

- این درمانها همچنین می توانید سیستم ایمنی بدن شما تنظیم و جلوگیری از عفونت و یا التهاب در کلیه، که می تواند عملکرد کلیه خود را محافظت می کند.

از طریق یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به طور موثر، و سطح کراتینین بالا از 5.6 می توان از ریشه بدون دیالیز کاهش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین بالا، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: