چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین بالا با طب چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین بالا با طب چینی
چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین بالا با MedicineHow چینی برای درمان سندرم نفروتیک با کراتینین بالا با طب چینی؟ به طور کلی، پزشکان بیمار با سطح کراتینین تا بالا توصیه می شود به دیالیز، به ویژه برای بیماری که رنج می برند علائم جدی است. اما در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای این بخش از بیمار است.

آیا گزینه های دیگر برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با کراتینین بالا وجود دارد؟
همانطور که ما در بالا ذکر شد، دیالیز است که تنها راه درمان این بیماری نیست. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی آن ثابت شده است که در درمان سندرم نفروتیک و تسکین علایم آن موثر است. با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با کراتینین بالا می تواند یک شانس برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان سندرم نفروتیک؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف، برای بیمار متفاوت آنها باید تجویز سبزی های مختلف به طوری که برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.

به عنوان یک بیمار با کراتینین بالا شما در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است، بنابراین شما باید به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر.

پس از استفاده از درمان های پزشکی چینی ما، کراتینین بالا خواهد بود حتی بدون دیالیز کاهش یافته است. بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: