4 پزو بهترین دارو را برای درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

4 پزو بهترین دارو را برای درمان بیماری مزمن کلیه

4 پزو بهترین دارو را برای درمان بیماری های کلیه بیماری های کلیوی مزمن HistoryPeople است یک بیماری کلیوی پیشرونده کاهش تدریجی در عملکرد کلیه، که ممکن است در نهایت تبدیل به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) است. به منظور جلوگیری از ESRD، بیماران مبتلا به CKD را به موقع و موثر برای اصلاح درمان بیماری مزمن کلیه است.

مراحل بهترین درمان برای بیماری مزمن کلیوی (CKD) چه باید باشد؟

در اینجا آنها توسط دکتر در کلیه Shijiazhuang پیشنهادات بیمارستان بیماری توصیه می شود.

مرحله 1: مطلع علت اصلی بیماری مزمن کلیه

برخی از عوامل که می تواند به بیماری مزمن کلیه منجر شود، مانند عفونت کلیه، دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، و غیره وجود دارد هنگامی که او به بیماری مزمن کلیه تشخیص داده شد، شما می توانید علت اصلی بیماری خود را دریافت و درمان به منظور کنترل به علت زمینه ای، و سپس شما می توانید یک درمان اضافه برای درمان آسیب کلیه و بیماری مزمن کلیه می تواند به خوبی کنترل می شود.

مرحله 2: یک رژیم غذایی خوب و برنامه ریزی

تمام بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید بدانید که رژیم غذایی نقش مهمی در زندگی او بازی می کند، زیرا رژیم غذایی کلیه پسند می تواند بار خود را از کلیه را کاهش و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده. جدول رژیم غذایی باید در مورد خود او، که ممکن است شامل کم پروتئین، کم نمک، را مایع مناسب، اجتناب از غذاهای غنی از پتاسیم و فسفر، و غیره بر اساس رژیم غذایی ممکن است با توسعه بیماری مزمن کلیه را تغییر دهید، شما باید به دنبال مشاوره از دکتر خود را به اطمینان حاصل شود که شما می توانید بخورید و شما می توانید CKD شوخ طبعی را نمی خورند.

مرحله 3: علائم شما را

با کاهش عملکرد کلیه، شما می توانید برخی از علائم جدی مانند پروتئین، فشار خون بالا، تورم، خستگی، از دست دادن اشتها، و غیره دریافت کنید. برخی از این علائم ممکن است شرایط را بدتر اگر شما نمی توانید کنترل می شود و می تواند آسیب و حتی بیشتر به کلیه ها شود. بنابراین شما باید به دارو برای کنترل نشانه های آن و، در نتیجه کم کردن سرعت پیشرفت آن را به بیماری مزمن کلیه.

گام 4: بازگرداندن عملکرد کلیه و جلوگیری از پیشرفت

این مرحله مهم ترین است. ما پیشنهاد می کنیم در نظر گرفتن درمان های چینی برای درمان بیماری مزمن کلیه و طب غربی می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید. در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) برای اصلاح بیماری مزمن کلیه، و معامله ارائه چهار یک درمان از جمله میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، پزشکی دهان چینی، مخلوط Maikang است. این درمان ها در ترمیم عملکرد کلیه آسیب دیده و بهبود یافته خود را با هدف.

تا کنون، روش های درمانی چینی ما شده اند به حل بسیاری از بیماری مزمن کلیه موارد استفاده شده است، آنها خیلی بیشتر راضی با اثرات شفا می باشد. برخی از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، حتی روش های درمانی چینی گفت ما بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. اگر شما با درمان فعلی خود راضی نیست، و شما می خواهید به تلاش دیگر، شما می توانید روش های درمانی چینی برای CKD است. دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما به روش های زیر تماس بگیرید:

ایمیل شما: sjzhospitalrenal@hotmail.com

- ترک یک پیام زیر با شرح بیماری خود

- دکتر خود مشورت کنید به طور مستقیم آنلاین به صورت رایگان کمک





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: