عملکرد کلیوی تنها 8٪ اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عملکرد کلیوی تنها 8٪ اجتناب از دیالیز

عملکرد کلیوی تنها 8٪ اجتناب از DiálisisCon 8٪ عملکرد کلیه، سموم بسیاری از در بدن شما وجود دارد و می تواند زندگی خود را در معرض خطر قرار داده، دیالیز یک وظیفه را به انجام برسانند سموم از بدن شما است. دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن خون است، اما آن را نیز حمل برخی از عوارض جانبی مانند افت فشار خون، عفونت، تهوع، گرفتگی عضلانی و ایمنی پایین، و غیره این ممکن است به دلیل به شروع دیالیز است. خب، پس، چگونه شما دیالیز با عملکرد کلیه 8٪ جلوگیری از؟

چگونه برای جلوگیری از دیالیز با عملکرد کلیه 8٪.

1. آلودگی خون درمان

اولین درمان بیماری خود درمانی آلودگی خون است. در مقایسه با دیالیز، از آن یک راه طبیعی و موثر است. آلودگی درمان خون ترکیب های مختلف تصفیه خون درمان، به عنوان جذب ایمنی، تعویض پلاسما و hemofiltration به تخلیه مواد سمی بیش از حد از خون است. همچنین برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنزیم فعال، و غیره به بدن شما فراهم می کند. این مجموعه یک محیط خوب داخلی برای بهبود یافتن از کلیه ها و تحریک توانایی خود شفا از کلیه ها.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می رود دست در دست با درمان آلودگی خون. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در نظر گرفته شده برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. برخی از سلول های کلیه که به طور کامل آسیب دیده شده اند، در حالی که برخی از سلول است و تنها کمی زخمی شده اند. اگر شما یک درمان موثر را دریافت کنید، این آسیب سلول کلیوی را می توان تعمیر و نه کمی و سپس عملکرد کلیه را از ریشه بهبود یافته است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی است و به سادگی در دو کیسه از گیاهان نهفته است. مواد تشکیل دهنده فعال می توانید به طور مستقیم به لانه خود را با کمک از دستگاه های اسمز آیند و نافذ موثر است. آنها می توانند رگ های خونی گشاد، از بین بردن استاز خون و افزایش جریان خون به کلیه ها برای از بین بردن ایسکمی کلیوی و دولت کمبود اکسیژن. علاوه بر این، طب چینی همچنین می توانید جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، ماتریکس خارج سلولی و مواد مغذی به کلیه زخمی شدند. مکانیسم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است برای کمک به بیماران کلیوی بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز.

خون درمان آلودگی و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy تنها در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، واقع در چین در دسترس است. شما باید برای آمدن به چین برای درمان. اگر شما را درمان ما، لطفا با ما از طریق دکتر آنلاین ما می دانیم و یا enfermedad-renal@hotmail.com یا به طور مستقیم ترک پیام دهید. ما می توانیم یک قرار ملاقات با کارشناسان حرفه ای کلیه ما را. موفق باشید.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: