Acupurtura ها: Tratamiemto از طب سنتی چینی برای درمان FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Acupurtura ها: Tratamiemto از طب سنتی چینی برای درمان FSGS

Acupurtura ها: Tratamiemto از طب سنتی چینی برای درمان FSGSFSGS (گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال) یک شکل پیشرونده بیماری های کلیوی است، و همچنین شایع ترین علت مرحله نهایی بیماری کلیوی می شوند. درمان برای FSGS فوری تبدیل شده است. به غیر از برخی از داروهای رایج غربی، شما ممکن است می خواهم راه حل naturales.Acupuntura دارای سابقه طولانی در چین و حتی جهان است. طب سوزنی می تواند چیزی برای FSGS مفید است.

طب سوزنی می تواند TCM را درمان کند.

تحقیقات فراوان است که فواید سلامتی خاص، که برخی از آنها در زیر آمده است را تایید وجود دارد:

درد 1. تسکین

این شاید رایج ترین و معروف استفاده از طب سوزنی در بدن شما. یک مطالعه نشان داده است که طب سوزنی می تواند درد را کاهش دهد تا 15٪ که انواع مختلفی از درد استفاده می شود، اما درد مزمن است که به طور عمده از عوارض شایع FSGS متمرکز شده است.

2. تهوع و استفراغ

FSGS می تواند سموم و سپرده زباله در بدن می شود. این زباله ها شما می توانید تهوع و استفراغ است. طب سوزنی نشان داده شده است به عنوان یک ابزار بسیار موثر در برابر تهوع و استفراغ.

3.La سلامت قلب

مشکل قلبی بسیار خطرناک را برای شما با FSGS است. شما باید هر گونه درمان برای حفاظت از قلب خود را. درمان طب سوزنی به طور منظم نشان داده شده است به منظور کاهش علایم سوزش سر دل، که خوب است برای شما، تا حدی.

علاوه بر فواید سلامتی بالا، طب سوزنی نیز می تواند کمک بی خوابی، ورم مفاصل، اضطراب و یبوست، و غیره با این حال، اغلب از آن به عنوان یک درمان حمایتی استفاده می شود و موثر ترین زمانی که با درمانهای دیگر از طب سنتی چینی به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، حمام پا، انما درمان، حمام درمانی، درمان استفاده می شود حمام پا و فتیلهگذاری، و غیره این درمان ها ترکیب به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، زباله های تخلیه بدن شما و بهبود عملکرد کلیه است. همه این درمان ها عوارض طبیعی و بدون طرف می باشد. شما با خیال راحت می توانید.

اگر سوالی دارید و یا اطلاعات دقیق در مورد درمان ما از طب چینی دوست دارید، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: