درمان طب سنتی چینی این فرصت را به خوبی زندگی می کنند با بیمار PKD می دهد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طب سنتی چینی این فرصت را به خوبی زندگی می کنند با بیمار PKD می دهد

درمان طب سنتی چینی این فرصت را به خوبی زندگی می کنند با بیمار PKDUn با بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یونانی است و می آید به بیمارستان ما برای درمان از طب سنتی چینی.

PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است و هیچ درمانی وجود دارد برای این بیماری است. با این حال، در بیمارستان ما، هنوز درمان برای کمک به بیماران مبتلا به PKD به خوبی زندگی می کنند، علاوه بر عمل جراحی وجود دارد. بر اساس وضعیت بیماری خود، ما آن را یک برنامه درمانی جامع، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان با حمام پا و حمام درمان پزشکی است.

مقایسه قبل و بعد از پزشکی چینی Osmotherapy:

قبل از درمان متوقف می شود 303mm / 267mm کیست کلیه راست بزرگترین 4CM، 416 وضوح، کیفیت پایین 150-160 رنگ پریده سخت و رویای بزرگ است

پس از درمان کیست کلیوی در حال حاضر کوچکتر جمع کردن 253 در ادرار را کاهش می دهد به نظر می رسد 130-140 روشنایی کوچکتر و نرم تر و خواب

حمام پا دارو

با حمام پا، به شیب پای خود را در آب های گیاهی لازم است. مواد گیاهی می تواند به کلیه به طور مستقیم با گیاهان موثر و درجه حرارت مناسب برسد. داروها می تواند رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون به منظور تطابق با زباله های خاص و سموم را از بدن خود را. علائم آن مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و خارش پوست می توانید تمام رها شوند.

حمام درمانی

از لحاظ حمام درمانی، شما در آب با گیاهان غوطه ور است. با کمک از ماشین های خاص و به اندازه کافی بلند، کلیه گیاهی فعال می توانید به طور مستقیم از طریق پوست نفوذ کند. شما همچنین می توانید سموم و مواد زائد با تعریق بیش از حد و افزایش برون ده ادرار را از بدن خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اصلی درمان در PKD است. شما می توانید کیست های کلیوی را کاهش می دهد و بهبود عملکرد کلیه. با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت پوشش مایع کیست ترشح سلول ها، و تغییر اختلاف فشار داخل و خارج دیواره کیست، کیست های کلیوی می توان کاهش داد. علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy همچنین می توانید برخی از مواد مغذی و از بین بردن عرضه ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن به سرعت بخشیدن به بهبود کلیوی. پس از یک دوره درمان عملکرد کلیه می توان آن را بهبود یافته است.

این وضعیت بیمار بسیار بهبود یافته و به خوبی می تواند با PKD به طور طبیعی به جای عمل جراحی و یا دیالیز زندگی می کنند. اگر شما نیز نمی خواهید برای شروع دیالیز، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com diectametne یا ترک پیام. ما خوشحال به کمک هستند.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: