پس از سطح کراتینین دیالیز پایین می رود به این معنی است 4.8 ویرجینیا از Bien
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پس از سطح کراتینین دیالیز پایین می رود به این معنی است 4.8 ویرجینیا از Bien

پس از سطح کراتینین دیالیز پایین می رود به 4.8 به این معنی که به BienSoy یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی و سطح من کراتینین (predialysis) 8.7 است، اما پس از مصرف سطح کراتینین دیالیز به 4.8، من می خواهم بدانم که چرا این بدان معنی است که بیماری من خوب خواهد بود؟

پس از دیالیز سطح کراتینین 4.8 سقوط چه آن را به خوبی معنی خواهد بود؟

شما می دانید دیالیز به عنوان یک جایگزین از کلیه ها، شما می توانید سطح بالای کراتینین کاهش برای دانلود سموم خون اضافی. با این حال می توان گفت که این بیماری نه تنها بهتر و یا بسته به سطح کراتینین، خواهد کرد چرا که سطح کراتینین بالا خواهد بود یک بار دیگر متوقف دیالیز.

چگونه می توانید ما می دانیم که بیماری خوب است یا نه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ما نمی توانیم بگوییم که این بیماری نه تنها در سطح خوب یا کراتینین بستگی دارد. شاخص مهم دیگر GFR است، که حساس تر از کراتینین ..

شما می دانید که سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار، اما سطح GFR ممکن است عملکرد کلیه طور مستقیم نشان دهنده آن اندازه گیری دقیق تر عملکرد کلیوی است. بنابراین اگر سطح خود را از GFR بهتر به این معنی که بیماری خود را به خوبی خواهد شد.

آیا دیالیز می تواند GFR را بهبود بخشد؟

به فرانک، دیالیز ممکن است سطح GFR بهبود نمی بخشد. دلیل این است که دیالیز فقط یک جایگزین کلیه است، آن را می توان جایگزین کلیه سموم اضافی دانلود و خون ما جریان، اما می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست. دیالیز به عنوان مثال می تواند سطح GFR بهبود نمی بخشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، چرا که یک بار بیماران توقف مصرف آن، نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ناشی از مشکلات کلیوی دوباره ظاهر خواهد شد. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح خود را از کراتینین به طور دائم و معکوس بیماری کلیه، شما را به برخی درمان های جایگزین.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید از دکتر ما آنلاین مشورت، هر کس می تواند با همه چیز کمک امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: