چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9.5 نارسایی کلیه بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9.5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9.5 نارسایی کلیه بدون نسبی DiálisisMi یک بیمار از نارسایی کلیه و سطح کراتینین قبل از مصرف دیالیز .¿Quiere است 9.5 است می دانیم که هر گونه امکان برای از دست دادن سطح کراتینین خود بازگشت وجود دارد به حالت عادی؟

آیا امکان به از دست دادن سطح کراتینین خود بازگشت به حالت عادی وجود دارد؟

به صداقت، برای بیماران با سطح کراتینین بالا ممکن است سطح کراتینین در برخی از درجه کاهش دهد، اما آنها نمی توانند به پایین به حالت عادی پس از سطح کراتینین خود را به 9.5 افزایش یافته است.

به طور کلی، دکتر توصیه می شود مصرف دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به منظور کاهش سطح بالا در آن از کراتینین، اما در واقع، دیالیز است که تنها راه برای کاهش سطح کراتینین است. طب چینی، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک گزینه خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، می تواند بدون دیالیز سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین 9.5 در نارسایی کلیوی بدون دیالیز؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی گیاه چینی می توانید با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

با این حال شما برای بیماران مختلف می دانند رنج می برند نشانه های متفاوت، بنابراین پزشکان برای سبزی های مختلف برای بیماران رسیدن به اثر درمانی بهتر است. اما همه گیاهان عوارض جانبی بسیاری از القاء، است که، این درمان می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: