چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9 در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9 در نارسایی کلیه

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9 شکست RenalDe واقع، سطح کراتینین 9 بالاتر از سطح طبیعی است، آن نه تنها می تواند با رژیم غذایی یا مواد مخدر کاهش می یابد. بنابراین تقاضا از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را به هر گونه درمان موثر در زمان.

چرا سطح کراتینین whichhe ممکن است افزایش یابد.

کلیه ها اندام در بدن انسان جفت فیلتر پیچیده است. تحت شرایط مناسب، زمانی که خون از طریق کلیه ها، سموم و مایع سوخت و ساز بدن اضافی آنها را به خارج از بدن به عنوان ادرار فیلتر جریان می یابد. با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، بیشتر و بیشتر بافت کلیه و سلول های آسیب دیده و نکروتیک می شود. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی در بدن باقی بماند.

چگونه به کاهش سطح کراتینین 9 در نارسایی کلیه؟

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که سطح بالای کراتینین توسط بافت کلیه آسیب دیده و سلول ایجاد می شود، پس از آن اگر ما سطح کراتینین کمتر، ما باید بافت ها و سلول های آسیب دیده تعمیر.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری ها از طب سنتی چینی، می توانید کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر توسط ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و گسترش عروق خونی. در کوتاه مدت، با کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا ممکن است به تدریج کاهش داد به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سطح کراتینین 9 نه تنها می تواند سطح کراتینین خود را تا حدی کاهش دهد، اما همچنین می تواند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای کاهش سطح بالای کراتینین بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت و یا واتساپ: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: