چگونه برای جلوگیری از 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک

چگونه برای جلوگیری از 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک NefróticoSíndrome اشاره به بیماری های کلیوی با برخی از علائم جدی مانند مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، ادم شدید، پروتئین خون، سطح کلسترول بالا. پروتئینوری سخت ترین برای کنترل علائم است. پس چگونه 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک را متوقف کنید؟

2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک معنی از دست دادن مقدار پروتئین در ادرار 1.0-2.0 G / 24H است. کلیه عادی وظیفه حفظ پروتئین خون است. با این حال، زمانی که گلومرولها در کلیه های آسیب دیده، آن را نشت پروتئین در ادرار، که می تواند منجر به ادم نیز می شود. پروتئینوری مسن تر می کنید، شما باید آسیب شدید کلیوی. به منظور کنترل پروتئینوری 2+ از ریشه، به درمان برای تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه لازم است.

پس چه باید درمان برای متوقف کردن 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک می شود؟

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) برای اصلاح این سندرم نفروتیک، که طبیعی تر، می تواند عوارض جانبی برای بیماران ایجاد نمی کند. و درمان ارائه شده عبارتند از سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

سلول های بنیادی برای سندرم نفروتیک: این درمان می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از واکنش های بیشتر ایمنی در بدن، و همچنین می توانید از بین بردن کمپلکسهای ایمنی از خون، که می تواند کمک به پاک کردن خون و محافظت از عملکرد کمک کند کلیه باقی مانده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: این درمان خارجی و بر اساس گیاهان دارویی، ممکن است گشاد شدن عروق خونی کمک کند و بهبود گردش خون، که می تواند سموم و مواد زائد را حذف و آن را مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها است. این می تواند کمک به تحریک ظرفیت خود شفا از سلول های ذاتی کلیه است که می تواند بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.

از طریق یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته، و سندرم نفروتیک همچنین می توانید کنترل شود. بنابراین 2+ پروتئینوری را می توان با درمان سیستمیک متوقف شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان سندرم نفروتیک برای متوقف کردن 2+ پروتئینوری، شما می توانید یک پیام را ترک، شما همچنین می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت آنلاین ما را لرزاند یا WhatsApp: 8615732170898. بیایید کمک بیشتر با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: