کراتینین 235 در بیماری کلیوی را می توان درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 235 در بیماری کلیوی را می توان درمان

کراتینین 235 در بیماری کلیوی می تواند سطح CuradoEl کراتینین به عنوان شاخص بیماری های کلیوی، شما نمی خواهد بالا فقط پس از عملکرد کلیه قطره به 50٪. که هنگامی که سطح کراتینین در بالاترین سطح این بدان معناست که کلیه تا حدی آسیب دیده شده است.

آیا 235 کراتینین در بیماری های کلیوی می توانید به ما بگویید؟

در درمانگاه، کراتینین 235 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه، در این مرحله از کلیه متوسط ​​و آسیب دیده است فقط سمت چپ کمتر از نیمی از کلیه ها می تواند به طور موثر کار کند. به طوری که آنها نیاز به بیمار به اقدامات فوری برای جلوگیری از این بیماری بدتر است.

چگونه برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا است؟

اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی را با کمک متخصص تغذیه مفید است برای از بین بردن حجم کار از کلیه ها به جلوگیری از آسیب بیشتر.

با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می توانید پیشرفت این بیماری را متوقف کند. نکته کلیدی برای جلوگیری از این بیماری بدتر است درمان صحیح است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب گیاهی چینی سنتی دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید نشانه های بیماری کلیه و سطح کراتینین بالا توسط بهبود عملکرد کلیوی را کاهش دهد. با کمک از این درمان، بیماران با کراتینین کلیه بیماری 2.35uml / L می توانید شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

+8615732170898: اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت کنید. هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: