63 GFR در بیماری کلیوی طبیعی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

63 GFR در بیماری کلیوی طبیعی است

63 GFR در بیماری کلیوی است NormalAcabo گزارش آزمون من دریافت نشان GFR من 63 است، من نمی دانم آیا این طبیعی است یا نه، می تواند به شما کمک کند؟

در واقع، GFR 63 زیر استاندارد است، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GFR، به عنوان خوانده مدیر فروش.

همانطور که همه ما می دانیم، تابع کلیدی از کلیه ها تصفیه سموم و مواد زائد در خون بدن ما است. بنابراین در درمانگاه، با توجه به سطح GFR، ما می توانیم تشخیص چه مرحله ای از بیماری است.

در درمانگاه، هنگامی که سطح خود را از GFR بیشتر از 90 میلی لیتر / دقیقه به این معنی که عملکرد کلیه شما طبیعی است، یک بار کمتر از این تعداد، که ممکن است نشان می دهد که بیماری شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. معمولا، مراحل بیماری مزمن کلیوی (CKD) عمدتا در GFR اندازه گیری و یا برآورد (میزان فیلتراسیون گلومرولی) است. پنج مرحله وجود دارد، اما عملکرد کلیه در مرحله 1 طبیعی است، و حداقل در مرحله 2. کاهش در زیر من به شما سطح مربوطه از GFR نشان می دهد، من امیدوارم که شما کمک می کند.

مراحل بیماری کلیوی:

TFG مرحله *

1. 90+

2. 60-89

3.A45-59

3.B30-44

3.0-44

4. 15-29

5. <15 یا دیالیز

* نرمال به منطقه به طور متوسط ​​(اندازه) از 1.73m2 همه ارزش ها هستند GFR

از بالا، ما می توانید ببینید که GFR 63 زیر استاندارد است و در حال حاضر این بیماری است که تقریبا در فاز 2 و مرحله 3. بنابراین برای افرادی که با این وضعیت باید در حال حاضر گرفته به سرعت پیشرفت این بیماری حتی آن را معکوس.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی گیاهی چینی، این بیماری را می توان با بهبود عملکرد کلیوی معکوس شود. چه چیزی بیشتر، شما می توانید این بیماری بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی نیاز دارید، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا ترک آن را enfermedad-renal@hotmail.com پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: