پورپورا نفریت با کراتینین 5.3 درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پورپورا نفریت با کراتینین 5.3 درمان

پورپورا نفریت با کراتینین 5.3 TratarlaPurpura نفریت یک نوع بیماری خود ایمنی است که هنگامی رخ میدهد که HSP باعث صدمه به کلیه است. علاوه بر صدمه به کلیه ها، HSP نیز می تواند آسیب به ارگانهای دیگر مانند مفاصل و اعصاب است. نارسایی کلیه است به احتمال زیاد اتفاق می افتد اگر شرایط به خوبی کنترل شده است.

چه سطح کراتینین 5.3 برای بیماران مبتلا به نفریت پورپورا؟

سطح کراتینین متعلق به مرحله 4 بیماری کلیوی، در این مرحله کلیه دچار آسیب شده اند، اگر بیمار می تواند درمان مناسب را ندارد، این بیماری را بدتر خواهد رفت و پس از آن او به دیالیز یا پیوند کلیه به زودی .

چگونه برای درمان نفریت پورپورا با سطح کراتینین 5.3؟

به طور کلی، سطح بالای کراتینین نشان می دهد عملکرد کلیوی پایین تر و سموم خون بالا. به عنوان نفریت پورپورا بیمار، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا شما باید برخی از درمان های پیدا کردن به بهبود عملکرد کلیه و دفع سموم خون بالا.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و حذف سموم در خون در همان حجم به عنوان تابعی از چهار عملکرد اصلی آن است.

در مقایسه با این درمان دیالیز موثر تر و امن تر است (که می تواند بیماری را بدون آوردن عوارض جانبی بسیار درمان)، آن است که توسط بسیاری از بیماران و خانواده های آنها را دوست داشت.

چهار توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

آن را به چهار توابع ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد لخته شدن و گسترش عروق خونی هستند.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان نفریت پورپورا بدون آسیب بیشتر به کلیه ها، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com پایین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: