سطح کراتینین بالا می رود 3.1-3.8 در یک زمان کوتاه چه چیزی باعث
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین بالا می رود 3.1-3.8 در یک زمان کوتاه چه چیزی باعث
سطح کراتینین Subre 3.1-3.8 در یک زمان کوتاه Causa¿El چه سطح کراتینین او را افزایش می دهد 3.1-3.8 در یک زمان کوتاه آنچه در آن باعث شده است. در واقع، هر دو رژیم غذایی و کلیه آسیب را در سطح کراتینین تاثیر بگذارد، اما کلیه های آسیب دیده باید از سرزنش خواهم شد.
چرا کلیه ها آسیب دیده باعث سطح کراتینین سرعت افزایش می یابد؟
شما می دانید، کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی و از طریق گلومرول فیلتر کلیه های ما و پس از آن از طریق ادرار تخلیه شده است. اگر گلومرول ها آسیب دیده و کاهش GFR، این زباله ها به چپ نیست، پس از آن این سموم در خون باقی می ماند، باعث نمونه سرم کراتینین بالا.
در درمانگاه، کلیه نقش مهمی در حفظ تعادل بدن ما از کاغذ بازی، به طوری که آسیب دیده است، بسیاری از علائم رخ و افزایش کراتینین است که فقط یکی از آنها.
چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟
از بالا ما می دانیم که سطح بالای کراتینین است آسیب به کلیه ها ایجاد می شود، چرا که اگر ما به کاهش آن باید کلیه های آسیب دیده را تعمیر کنید.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده پزشکی چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه است. برای ضد التهاب، ضدلختهشدن، ضد لخته شدن خون و گسترش عروق خونی، آن را می توانید کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. با کمک از این درمان، تمام علائم ناشی از بیماری کلیه، از جمله سطوح بالای کراتینین یک به یک ناپدید شد.
برای بیماران با کراتینین 3.8، کلیه های شما حد متوسط ​​آسیب دیده، یعنی آنها در مرحله 3 بیماری کلیه، که می توان با درمان به موقع از طب میکرو چینی Osmotherapy معکوس می باشد.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر دیگر کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com به طور مستقیم، شما همچنین می توانید مشورت آنلاین ما را لرزاند یا WhatsApp: +8615732170898، همه شما می توانید با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: