دیالیز برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 5.5 مفید است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 5.5 مفید است

دیالیز برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس مفید با کراتینین 5.5Soy نفریت لوپوس بیمار است و به تازگی سطح کراتینین من افزایش به 5.5، جز این که من علائم زیادی ندارد. من فکر می کنم من فقط نیاز به ایجاد برخی از تغییرات کوچک به رژیم غذایی من، اما دکتر من گفت من به دیالیز است. من می خواهم به دانستن است دیالیز یک انتخاب اجباری برای من؟

سلام، من یک دکتر هستم و من بسیار خوشحال به کمک در این مشکل هستم. به صداقت، برای وضعیت شما، لازم است به درمان منظم در این زمان، حتی بدون علائم زیادی، در حال حاضر سطح آن بالا کراتینین نشان می دهد که کلیه ها به حد متوسط ​​آسیب دیده، بدون درمان فوری، کلیه یک بیشتر خسارت بیماری و تلفات می تواند با سرعت سریع کنترل کنید.

دیالیز انتخاب باید برای بیماران نفریت لوپوس با سطح کراتینین 5.5 است؟

اما دیالیز یک انتخاب باید برای شما نیست. به دلیل بیماری خود را به عنوان جدی نیست، کلیه کاملا عملکرد خود را از دست داد. اگر شما را از عملکرد کلیه دیالیز او به تدریج به طور کامل از دست داده، به عنوان این نوع درمان نمی تواند از عملکرد کلیه خود باقی مانده و آسیب دیده را ترمیم و در طول زمان، عملکرد کلیه خود را به طور کامل از دست داد.

آیا گزینه های دیگر علاوه بر دیالیز برای نفریت لوپوس با سطح کراتینین 5.5 وجود دارد؟

در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، یک نوآوری طب سنتی گیاه چینی است. این می تواند به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حمایت مازاد از آسیب بیشتر به بیمار کمک کند بهبود عملکرد کلیه. به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، به طور کلی آن را دریافت خواهید بهبود، علائم، مانند سطح کراتینین بالا با او ناپدید شد با هم.

اگر می خواهید در مورد این درمان می دانید و یا می خواهید به کنترل نفریت لوپوس بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ترک پیام پایین به طور مستقیم، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: