چگونه برای کاهش کیست های کلیه Cubriendos در PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کیست های کلیه Cubriendos در PKD

چگونه برای کاهش کیست Cubriendos در کلیه PKDPKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، آن را یک بیماری کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه تشکیل شده است. آزمایش برای جلوگیری از نارسایی کلیه، بیماران باید یک درمان موثر برای کاهش اندازه کیست های کلیه در پوشش به PKD، آنها می توانند یک پیش آگهی خوب برای بیماران انجام دهد.

همانطور که می دانیم، کیست در PKD گرفتن بزرگ در طول زمان، که می تواند بافت کلیه اطراف ظلم و ستم و باعث آسیب به کلیه، چرا که بسیاری از بیماران در نهایت تبدیل به نارسایی کلیه است. مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به PKD باید درمان موثر را به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه است که می تواند پیشرفت PKD متوقف و انجام یک پیش آگهی خوب برای بیماران مبتلا به PKD.

پس چگونه برای کاهش کیست cubriendos کلیه در کلیه ها؟

در اینجا شما را میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یک درمان گیاهی و خارجی را به بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang پیدا کنید. این توابع بسیاری برای بیماران مبتلا به PKD مصرف آن.

1. مواد موثر در Osmotherapy می تواند کمک دفع مایع و توقف ترشح مایعات بیشتر دیواره کیست، پس از آن شما می توانید به اندازه کیست کاهش و جلوگیری از گسترش بیشتر کیست.

2. Osmotherapy همچنین می توانید رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون، که می تواند حجم خون را افزایش می دهد و آن را مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، سپس آن را می آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است.

از طریق یک درمان سیستمیک، که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت PKD، شما می توانید forthem پیش آگهی خوبی انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر از درمان کیست PKD در کلیه پوشش کوچک، شما می توانید یک پیام را ترک و یا شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: +8615732170898 می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: