چه آن را به بهترین عملیات برای بیماران نارسایی کلیوی با عملکرد کلیوی 16٪
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه آن را به بهترین عملیات برای بیماران نارسایی کلیوی با عملکرد کلیوی 16٪

آنچه را که بهترین عملیات برای بیماران نارسایی کلیوی با عملکرد کلیوی است 16٪ بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با 16 درصد عملکرد کلیه چیست؟ بسیاری از بیماران را می توان گفت برای آماده شدن برای دیالیز یا پیوند کلیه. پیوند کلیه به عنوان بهترین گزینه برای نارسایی کلیه در نظر گرفته. آیا جایگزین برای عملکرد کلیه mejoar 16٪ وجود دارد؟

آیا پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با 16٪ عملکرد کلیه است؟

به طور کلی، بیماران یک زندگی بهتر پس از پیوند کلیه داشته باشد. با این حال، اهدا کننده پیوند دشوار برای پیدا کردن است. علاوه بر این، بیماران نیاز به داروهای ضد رد. بنابراین، توصیه می کنیم برای خود محافظه کاران کلیه صرفه جویی و بهبود درمان های گیاهی عملکرد کلیه است. امید بسیار زیادی برای فرد مبتلا کلیه عملکرد 16٪ به صرفه جویی در کلیه خود وجود دارد.

آیا جایگزین به منظور بهبود عملکرد کلیه 16٪ expecto کلیه وجود دارد؟

بله، یک روش سیستماتیک برای طب چینی برای درمان نارسایی کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang وجود دارد. این دارو درمان منظم شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، مخلوط مای کانگ، حمام پا و درمان آلودگی خون، و غیره آنها با هم کار برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

در اینجا من در حال حاضر به طور عمده میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای شما. در این روش درمانی یک برنامه کاربردی خارجی است. داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار و پس از آن در دو کیف های پزشکی قرار داده است. با کمک دستگاه اسمز و مایع نافذ موثر، مواد تشکیل دهنده فعال ممکن است به طور مستقیم به آسیب کلیوی آمده است. بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن روی تخت به این درمان. از طریق اتساع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، کاهش ماتریکس خارج سلولی و ارائه برخی از مواد مغذی به کلیه های آسیب دیده، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و پس از آن عملکرد کلیوی خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. ممکن است که بیماران مبتلا به کلیه به یک زندگی سالم بدون دیالیز یا نارسایی کلیه پیوند.

اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: 8615732170898. ما خوشحال به ارائه راهنمایی شغلی در اسرع وقت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: