نفروپاتی دیابتی: شما نیاز به توجه بیشتر به 4 عامل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی: شما نیاز به توجه بیشتر به 4 عامل

نفروپاتی دیابتی: شما نیاز به توجه بیشتر در 4 FactoresLa نفروپاتی دیابتی اشاره به بیماری های کلیوی شایع است که با تاریخ طولانی از دیابت ایجاد می شود. هنگامی که او مبتلا به نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شد، یک درمان سریع و موثر مهم ترین است برای جلوگیری از نارسایی کلیه. در مقاله زیر، ما را به 4 عامل است که باید توجه بیشتری برای درمان نفروپاتی دیابتی پرداخت معرفی.

1. رژیم غذایی

همانطور که می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و رژیم غذایی کلیه پسند بازی می کند می توانید بار بر روی کلیه را کاهش می دهد و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده. رژیم غذایی باید در مورد خود شما تکیه می کنند، که ممکن است شامل کم پروتئین، کم نمک، عرضه به اندازه کافی کالری، کاهش مصرف خود را از قند، و غیره نگه داشتن یک رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی شده می تواند پیشرفت خود را به نفروپاتی دیابتی کند می کند.

2. تمرین مناسب

تحقیقات نشان میدهد که ورزش مناسب می تواند به کاهش سطح قند خون را تا حدی کمک کند. بنابراین، او نشان می دهد را به برخی از ورزش هایی از قبیل پیاده روی، شنا، پیاده روی، و غیره

3. مصرف دارو را کنترل علائم

شما باید به دنبال مشاوره از پزشک خود به دارو برای کنترل نشانه های خود را، مانند قند خون، فشار خون بالا، کلسترول بالا، پروتئینوری، تورم، و غیره. علائم به خوبی کنترل می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری و کاهش سرعت پیشرفت آن است.

4. بازگرداندن عملکرد کلیه

این مهم است برای درمان نفروپاتی دیابتی، هنگامی که عملکرد کلیه با درمان بهبود یافته می تواند پیشرفت بیماری را متوقف.

در اینجا شما را میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان ما، که یک درمان خارجی و پایه گیاهی پیدا کنید، و بسیاری از داروهای چینی منحصر به فرد و خاص استفاده می شود که بر اساس مورد خود آنها وجود دارد. و این درمان در ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه هدف و بهبود عملکرد کلیه. از طریق یک درمان سیستمیک، نفروپاتی دیابتی می تواند به خوبی کنترل شده است که ممکن است کاهش سرعت پیشرفت آن کمک کند و از یک نتیجه خوب برای شما.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات درمان نفروپاتی دیابتی، می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 ، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: